کد خبر : 1961182 | 06 شهریور 1402 ساعت 20:46 | 15.3K بازدید | 27 دیدگاه

گولسیانی نمی‌خواهد تعویض طلایی باشد

مدافع گرجستانی پرسپولیس بعد از دو هفته نیمکت نشینی در جدال با ذوب آهن به عنوان تعویض طلایی گره گشای این تیم شد.

گولسیانی نمی‌خواهد تعویض طلایی باشد

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی که فصل گذشته یکی از ستاره‌های پرسپولیس در مسیر دستیابی به عنوان قهرمانی طی دو جام لقب گرفته بود، در این فصل با حضور زوج ملی پوش ایرانی به نیمکت میخ شده است. او در دقایق پایانی بازی مقابل ذوب آهن اما به عنوان یک تعویض طلایی با گل خود باعث فرار این تیم از شکست شد.

گولسیانی که با درخشش در ترکیب پرسپولیس موفق شده به اردوی تیم ملی کشورش نیز دعوت شود، علیرغم کار سختی که برای رقابت با زوج ملی پوش ایرانی با حضور کنعانی زادگان و پورعلی گنجی پیش رو دارد، نمی‌خواهد روند نیمکت نشینی‌اش تکرار شود.

1917010

او که بعد از بازی مقابل ذوب آهن با عصبانیت خاصی از این که برخلاف فصل گذشته که پذیرای گفتگو با خبرنگاران بود و اکنون نیمکت نشین شده، اینبار می‌خواهد رویه متفاوتی را دنبال کند، بدون پاسخگویی مسیر خروج از میکسدزون را در پیش گرفت، اکنون با روحیه‌ای بالاتر به دنبال این است تا یحیی گل محمدی را مجاب به استفاده دوباره از وی در ترکیب اصلی کند.

باید دید گولسیانی قادر خواهد بود طلسم این فصل خود را برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی را بشکند یا همچنان باید در انتظار تک موقعیت‌هایی باشد که کادرفنی نصیب وی می‌کند.

دیدگاه‌ها