کد خبر : 1961138 | 06 شهریور 1402 ساعت 17:40 | 37.3K بازدید | 58 دیدگاه

اعتصاب غذا فایده ندارد: روبیالس در یک قدمی زندان!

دادستانی اسپانیا علیه لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، پرونده‌ای با اتهام تعرض جنسی باز می‌کند.

اعتصاب غذا فایده ندارد: روبیالس در یک قدمی زندان!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، که از طرف فیفا محروم شده به زودی باید برای دفاع از خود در جلسات دادگاه شرکت کند.

دادستانی اسپانیا روند تحقیقات علیه روبیالس را به اتهام تعرض جنسی آغاز کرده و پرونده‌ای حقوقی علیه او در دستگاه قضایی این کشور ثبت شده است. دادستانی به جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا، اطلاع داده که می‌تواند به عنوان شاکی و مطلع در جلسات دادگاه شرکت کند.

1916945

وزارت دادگستری در اسپانیا امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اینکه شکایت‌هایی علیه روبیالس دریافت کرده دستور به شروع تحقیقات قضایی داده است. بدون اشاره به نام جنی هرموسو در این اطلاعیه اشاره شده که یک بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا می‌تواند به عنوان شاکی یا مطلع در جلسات دادگاه شرکت داشته باشد.

اما از سوی دیگر مادر روبیالس امروز در یک کلیسا تحصن کرده و برای دفاع از آنچه بی‌گناهی پسرش می‌داند دست به اعتصاب غذا زده است. او به خبرنگاران گفت کارزاری بی‌رحمانه و خونین علیه پسرش به راه افتاده و او برای گرفتن حق لوئیس روبیالس دست از اعتصاب غذا برنخواهد داشت. مادر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید پسرش سزاوار حملات شدیدی که این روزها به او می‌شود نیست.

دیدگاه‌ها