کد خبر : 1961120 | 06 شهریور 1402 ساعت 16:04 | 8.2K بازدید | 15 دیدگاه

ثبت ٣ کلین‌شیت در ٣ مسابقه؛

آمار منحصربه‌فرد مقابل نام گل‌گهر در لیگ ٢٣

گل‌گهر تنها تیم لیگ بیست و سوم به شمار می‌رود که هنوز دروازه‌اش باز نشده است.

آمار منحصربه‌فرد مقابل نام گل‌گهر در لیگ ٢٣

به گزارش "ورزش‌ سه"، شاگردان اوزونیدیس مارینوس در ٣ مسابقه ابتدایی به ترتیب به مصاف فولاد خوزستان، پیکان و نساجی مازندران رفته‌اند و محمدرضا اخباری با عملکرد خیره‌کننده خود توانسته دروازه‌اش را در هر سه مسابقه بسته نگه دارد.

پس از گل‌گهر بهترین آمار از این حیث به نام سپاهان پرسپولیس و استقلال ثبت شده که در سه مسابقه ابتدایی لیگ بیست و سوم تنها یک بار دروازه آنها باز شده و البته بدترین آمار از این حیث هم به نام فولاد خوزستان خورده که در ٣ مسابقه ٩ بار دروازه کریستوفر کنت اتریشی فرو ریخته است.

1916917
محمدرضا اخباری تنها دروازه‌بان لیگ بیست و سوم است که بالاتر از نام‌های بزرگ این فصل از مسابقات نظیر بیرانوند، نیازمند و حسینی ٣ کلین‌شیت به نامش ثبت شده است.

گل‌گهر در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در خانه از ملوان میزبانی می‌کند و باید دید این عملکرد قابل توجه در بخش دفاعی آنها تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

کادر فنی گل گهر در دو مسابقه ابتدایی از علیرضا آرتا و مسیح زاهدی برای حضور در قلب خط دفاعی بهره برده بود، ولی در بازی سوم مقابل نساجی سامان فلاح به ترکیب اضافه شد و در کنار مسیح زاهدی قرار گرفت تا در بازی چهارم هم احتمال حضور این دو بازیکن بیشتر باشد. همچنین در سه بازی گذشته ابوالفضل رزاق‌پور، مهران گلزاری و مهدی تیکدری در پست مدافع چپ و راست بازی کرده‌اند و یک خط جلوتر از آنها در پست هافبک دفاعی هم توسط علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح و حمید بوحمدان پوشش داده شده است.

1916918

دیدگاه‌ها