کد خبر : 1961056 | 06 شهریور 1402 ساعت 11:57 | 47.1K بازدید | 20 دیدگاه

درخواست عجیب بایرن از یونایتد: هافبک‌ها عوض!

باشگاه بایرن مونیخ تماسی با مدیران منچستریونایتد داشته تا درباره معاوضه رایان گروانبرخ و اسکات مک تامینی مذاکره کنند.

درخواست عجیب بایرن از یونایتد: هافبک‌ها عوض!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط میانی‌شان بودند و در تلاش هستند تا گزینه مدنظر سرمربیان را به خدمت بگیرند.

توماس توخل فشار زیادی به مدیران بایرن آورده و بارها به صورت علنی اعلام کرده که خواهان به خدمت گرفتن بازیکنی در پست شماره شش است، اما هنوز موفق به انجام این کار نشده است. هرچند به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا خواسته او را عملی کنند.

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که بایرن مونیخ تماسی با مدیران یونایتد داشته تا نظر آنها را درباره معاوضه گروانبرخ با مک تامینی در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی جویا شود. 

1916819

مک تامینی اخیرا جایگاهش را در ترکیب یونایتد از دست داده و حتی مصدومیت میسون مونت هم نتوانست شرایط را برای او بهبود ببخشد و کریستین اریکسن به این بازیکن ترجیح داده شده است.

یونایتد آماده بود که این بازیکن را در این تابستان به فروش برساند، اما پیشنهاد جذابی دریافت نکرد و شاید این پیشنهاد از سوی بایرن بتواند نظر مدیران این باشگاه و همچنین اریک تن‌هاخ را برای معاوضه او با گراونبرخ جلب کند.

دیدگاه‌ها