کد خبر : 1961031 | 06 شهریور 1402 ساعت 08:36 | 18.3K بازدید | 19 دیدگاه

گفته بودم اگر تماس بگیرند قبول می‌کنم

اعتراف جالب مدیر جدید بایرن: جوابم معلوم بود!

کریستوف فروند، مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ، حضور در این باشگاه را تحقق یک رویای بزرگ دانست.

اعتراف جالب مدیر جدید بایرن: جوابم معلوم بود!

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف فروند، مدیر سابق سالزبورگ، که به عنوان مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ، جای حسن صالح حمیدزیچ را پر کرده از روز شنبه کار خود را آغاز می‌کند. او در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد برنامه‌هایش برای مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا صحبت کرد که بخش‌های مهم آن را در ادامه می‌خوانید:

بولت پرسپولیسشروع کار در بایرن از روز جمعه
اشتیاق زیادی برای شروع کارم در بایرن مونیخ دارم. البته ترک باشگاهی که زمان زیادی در آن حضور داشتم و خاطرات زیادی دارم حس بسیار متفاوتی دارد. خانه خوبی در مونیخ پیدا کرده‌ام اما خانواده‌ام در سالزبورگ می‌ماند چون خیلی از هم دور نیستیم. زندگی در مونیخ برای من از اهمیت زیادی برخوردار است.

1916783

بولت پرسپولیسپرورش استعدادهای جوان
بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. هدف این تیم همواره قهرمانی در چمپیونزلیگ و فتح بوندس‌لیگاست. برای چنین موفقیت‌هایی نیاز به ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارید. ما باید به فکر راه‌های مختلفی برای پرورش استعدادهای جوان و اضافه کردنشان به تیم بزرگسالان باشیم.

بولت پرسپولیستوخل به درد بایرن می‌خورد
توماس توخل جزء بهترین مربیان دنیاست و سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. او می‌تواند بازیکنانش را رشد دهد و همزمان کسب عنوان کند. بایرن مونیخ به چنین مربی بزرگی نیاز دارد. من صحبت‌های خوبی با توخل داشتم و مشتاق کار کردن با او هستم.

1916784

بولت پرسپولیسجذب بازیکن از سالزبورگ
چنین چیزی جزء برنامه‌هایم نیست. سالزبورگ بازیکنان بسیار خوبی با پتانسیل و شخصیت بالا دارد. اما اینکه آینده آنها به بایرن گره بخورد مسئله متفاوتی است. این در دستور کار من نیست. تا کنونی هیچ انتقال مستقیمی بین دو باشگاه صورت نگرفته و جزء اولویت‌هایمان هم نیست.

بولت پرسپولیسحضور در بایرن مساوی تحقق رویای بزرگ
با دوستان و خانواده‌ام مشورت کردم اما از همان ابتدا می‌دانستم که این کار را خواهم کرد. همیشه گفته بودم که اگر بایرن مونیخ با من تماس بگیرد، تصمیمم مشخص است، چون حضور در این تیم برآورده شدن یک رویای بزرگ است.

دیدگاه‌ها