کد خبر : 1961026 | 06 شهریور 1402 ساعت 03:48 | 62.8K بازدید | 9 دیدگاه

گزینه عجیب یونایتد: پیشنهاد به مدافع سابق رئال!

منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی را برای جذب سرخیو رگیلون، مدافع سابق رئال مادرید، مطرح کند.

گزینه عجیب یونایتد: پیشنهاد به مدافع سابق رئال!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت جدی لوک شاو و اضافه شدن او به فهرست مصدومان منچستریونایتد باعث شده که این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او باشد. 

پیش از این تایرل مالاسیا و میسون مونت هم دچار مصدومیت شده بودند اما گفته می‌‎شود که مصدومیت این مدافع جدی‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد است و این موضوع به هیچ وجه خبر خوبی برای اریک تن‌هاخ نخواهد بود. 

در روزهای اخیر هم صحبت‌هایی درباره احتمال دوری طولانی مدت این بازیکن به گوش می‌رسید و حالا منچستر ایونینگ نیوز مدعی شده که یونایتد قصد دارد برای جذب رگیلون اقدام کند، هرچند او در فهرست شیاطین سرخ پس از مارک کوکوریا قرار گرفته است. 

1916772

رگیلون در حال حاضر همچنان با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد، اما مدیران این باشگاه آماده هستند تا برای فروش یا انتقال قرضی او با منچستریونایتد وارد مذاکره شوند. 

او فصل گذشته را به صورت قرضی در اتلتیکو مادرید سپری کرد و روزهای سختی را هم به خاطر حضور در آکادمی رئال مادرید و تیم اول این باشگاه که دشمنی جدی با اتلتیکو دارد پشت سر گذاشت اما در نهایت بار دیگر به تاتنهام برگشت و حالا باید دید که آیا فرصت پوشیدن پیراهن یونایتد را در طول این فصل پیدا خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها