کد خبر : 1961019 | 06 شهریور 1402 ساعت 01:34 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

دینامو زاگرب با محرمی روی دور برد؛

جشن ملی‌پوش ایران در پایتخت کرواسی

بازیکن ایرانی دینامو زاگرب در شب پیروزی این تیم برابر ریه‌کا حضور کامل در زمین داشت.

جشن ملی‌پوش ایران در پایتخت کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۲:۳۵ یکشنبه شب در استادیوم ماکسیمیر به مصاف ریه‌کا رده سومی رفت.

یاران محرمی که فصل جدید لیگ یک کرواسی را با شکست غیرمنتظره مقابل هایدوک اسپلیت آغاز کردند و پس از آن یک پیروزی و یک مساوی داشتند و از صدر جدول فاصله گرفتند، در دیدار برابر ریه‌کا توانستند به روند خوب خود برگردند و با گل‌های مارکو بولات و برونو پتکوویچ به پیروزی در این بازی برسند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب که فصل گذشته به قهرمانی در لیگ یک و جام حذفی کرواسی دست یافت، با این پیروزی ۷ امتیازی شد تا با هشت امتیاز و یک مسابقه کمتر نسبت به هایدوک اسپلیت صدرنشین، در جایگاه چهارم جدول این مسابقات قرار بگیرد و فصل را امیدوارانه‌تر ادامه بدهد.

صادق محرمی، ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب که برای ششمین بازی رسمی پیاپی در ترکیب این تیم مقابل ریه‌کا قرار گرفته بود و حضور کامل در زمین داشت، روی گل اول تیمش در این بازی با حرکت خود از سمت راست زمین و موقعیت‌سازی ایفای نقش کرد.

1916755

یاران محرمی که در دیدار رفت مرحله نهایی پلی آف لیگ اروپا به پیروزی سه بر یک خانگی مقابل اسپارتا پراگ جمهوری چک رسیدند، از ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب هفته جاری باید در زمین حریف‌شان بازی برگشت را برگزار کنند.

دیدگاه‌ها