کد خبر : 1960980 | 05 شهریور 1402 ساعت 23:23 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

درخشش امید ابراهیمی قرمزپوش در بازی ۱۰۸ دقیقه‌ای!

پنالتی محمد بنیتو در دقیقه ۹۰+۳ دیدار الوکره و الشمال را به تساوی رساند تا یاران ابراهیمی با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

درخشش امید ابراهیمی قرمزپوش در بازی ۱۰۸ دقیقه‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، الشمال قطر با هدایت پویا اسبقی مربی ایرانی از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه الجنوب به مصاف تیم الوکره رفت و این دیدار  با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

امید ابراهیمی هافبک ایرانی تیم الشمال از ابتدا در ترکیب تیمش بود و دقیقه ۳۴ از زمین خودی با یک پاس بلند و البته اشتباه دروازه‌بان حریف، پاس گل اول تیمش را به علی علوان داد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

1916680

در دومین دقیقه از شروع نیمه دوم گلسون دالا پاس گل ایوب عسال را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود، گلی که البته با تکنولوژی وار تایید شد.در دقیقه 78 حرکت ماجد محمد و خطای لوکاس مندز یک پنالتی به الشمال هدیه داد که ریکاردو گومز آن‌ را به کل تبدیل کرد تا شاگردان اسبقی از حریف خود جلو بیفتند اما این پایان کار نبود و در دفیقه ۹۰+۱ خطای جیسون موریلو مدافع الشمال از چشم وی‌ای‌در دور نماند و یک پنالتی به الوکره تقدیم شد تا محمد بنیتو بازیکن تعویضی این تیم بازی را به تساوی بکشاند.

دراین دیدار که نیمه دومش ۱۷ دقیقه وقت اضافه داشت، امید ابراهیمی در دقیقه ۹۰+۱۴ جای خود را به یوسف هنش داد و تلاش دو تیم در ورزشگاه الجنوب با تقسیم امتیازات همراه شد. الوکره با این یک امتیاز با چهار امتیاز به رده چهارم رسید و الشمال با دو امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها