کد خبر : 1960945 | 05 شهریور 1402 ساعت 21:02 | 20.8K بازدید | 47 دیدگاه

سه امتیاز با دبل شاهزاده هری: برد کردید او را خریدید!

بایرن مونیخ در هفته دوم بوندس‌لیگا با دو گل هری کین و یک گل به خودی بازیکن حریف موفق شد آگزبورگ را 3-1 شکست دهد.

سه امتیاز با دبل شاهزاده هری: برد کردید او را خریدید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در خانه‌اش، آلیانز آرنا، دربی ایالت باواریا را مقابل آگزبورگ برگزار کرد و با یک گل به خودی که توسط اوخودای، بازیکن آگزبورگ، وارد دروازه این تیم شد و دو گل از هری کین با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید. تنها گل آگزبورگ را بلیو در دقایق پایانی به ثمر رساند.

درحالی‌که آگزبورگ در دقیقه 27 یک فرصت عالی برای باز کردن دروازه بایرن داشت و آن را با بی‌دقتی از دست داد بایرنی‌ها در اولین حمله جدی‌شان روی دروازه این تیم به گل رسیدند.

ویدئو: 309125

در دقیقه 32 گنابری در سمت راست توپ را به دست آورد و پاسی در مسیر حرکت لروی سانه ارسال کرد. شوت پرقدرت او را دروازه‌بان آگزبورگ دفع کرد اما توپ برگشتی به اودوخای برخورد کرد و دروازه‌بان آگزبورگ هر چه تلاش کرد نتوانست آن را از روی خط برگرداند و مشخص بود که توپ از خط دروازه عبور کرده است. به این ترتیب گل اول بایرن به صورت گل به خودی به ثمر رسید.

1916581

هفت دقیقه بعد بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد. کومان پاسی برای لروی سانه آماده کرد و او با یک پاس تک‌ضرب هوشمندانه توپ را به کیمیش رساند. شوت کاپیتان بایرن بعد از برخورد به دورش، بازیکن آگزبورگ، به کرنر رفت، اما داور بعد از بررسی صحنه با VAR تشخیص داد توپ به دست بازیکن این تیم برخورد کرده و نقطه پنالتی را به سود بایرن نشان داد.

هری کین که هفته گذشته در جریان پیروزی 4-0 بایرن مقابل وردربرمن اولین گل خود را برای این تیم زده بود پشت توپ ایستاد و با یک ضربه داخل پای محکم به وسط دروازه دومین گل تیم توماس توخل را به ثمر رساند تا نیمه اول با پیروزی 2-0 بایرن به پایان برسد.

1916584

چند دقیقه بعد از شروع نیمه دوم هری کین این فرصت را پیدا کرد تا سومین گل خود در این فصل را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه بیرون رفت.

اما در دقیقه 69 هری کین فرصت را از دست نداد تا دومین گلش در این مسابقه و سومین گل در فصل جدید بوندس‌لیگا را در دومین بازی با پیراهن بایرن به ثمر برساند. دیویس در سمت چپ با سرعت حرکت کرد و بعد از یک دوی سریع با کینگزلی کومان پاسی کات‌دار برای کین فرستاد که در مرکز محوطه جریمه حضور داشت. ستاره انگلیسی که یارگیری نشده بود به راحتی دروازه دامِن را باز کرد تا اختلاف به سه گل افزایش یابد.

1916585

در دقیقه 86 آگزبورگ موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند. ارمدین دیمیتروویچ با عبور دادن توپ از بین پاهای مدافع بایرن توپ را به دیون بلیو، مهاجم کروات، رساند تا او اولریش را مغلوب کند و برای آگزبورگ گلزنی کند.

بازی در نهایت با پیروزی 3-1 بایرن به پایان رسید تا شاگردان توماس توخل دومین پیروزی مقتدرانه خود در این فصل را جشن بگیرند. بایرن در هفته اول هم موفق شد وردربرمن را 4-0 شکست دهد.

دیدگاه‌ها