کد خبر : 1960921 | 05 شهریور 1402 ساعت 19:12 | 17.5K بازدید | 25 دیدگاه

دژاوو به فینال چمپیونزلیگ: قدر این ستاره را بدانید!

رودری با گلی به سبک گلی که در فینال چمپیونزلیگ برای قهرمانی به ثمر رساند پیروزی این تیم مقابل شفیلدیونایتد را رقم زد.

دژاوو به فینال چمپیونزلیگ: قدر این ستاره را بدانید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیدار هفته سوم لیگ برتر در بازی‌ای که ارلینگ هالند یک پنالتی از دست داد و یک گل به ثمر رساند با گل دقایق پایانی رودری موفق شد سه امتیاز را به دست آورده و صدرنشین شود.

بولت پرسپولیسبعد از پنالتی‌ای که سیتی در نیمه اول به دست آورد و توسط ارلینگ هالند به تیر دروازه کوبیده شد این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

بولت پرسپولیسدر نیمه دوم هالند جبران کرد و سانتر ارسالی گریلیش را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا سیتی پیش بیفتد. اما شفیلدیونایتد چند دقیقه بعد توسط جیدن بوگل به گل رسید تا کار دوباره با تساوی دنبال شود.

1916526

بولت پرسپولیس سه دقیقه بعد از گل تساوی شفیلد بود که رودری با گلی شبیه به گلی که در فینال چمپیونزلیگ مقابل اینتر به ثمر رساند موفق شد سیتی را پیش بیندازد و در نهایت با گل او شاگردان پپ موفق شدند به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کنند.

1916527

بولت پرسپولیسواکر که با اشتباهش باعث باز شدن دروازه سیتی شده بود سعی داشت اشتباهش را جبران کند توپ‌ربایی کرد و سانتری برای فیل فودن فرستاد. فودن که تحت کنترل دفاع حریف بود نتوانست به توپ برسد، اما توپ در بهترین وضعیت ممکن مقابل رودری قرار گرفت تا او با شوتی تماشایی آن را به گوشه بالای دروازه شفیلد بدوزد.

1916523

دیدگاه‌ها