کد خبر : 1960899 | 05 شهریور 1402 ساعت 16:50 | 48.7K بازدید | 12 دیدگاه

درخشش فوق العاده بونیفیس

ژابی در لورکوزن یک هیولا ساخت

ویکتور بونیفیس، مهاجم جدید لورکوزن، شروعی درخشان در بوندسلیگا داشت. یک پیش فصل درخشان و حالا زدن دو گل به گلادباخ او را به چهره‌ای ویژه تبدیل کرده است.

ژابی در لورکوزن یک هیولا ساخت

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو بوندسلیگا را به خوبی آغاز کرده و یکی از مهم ترین ستاره های این فصل لورکوزن، ویکتور بونیفیس نیجریه‌ای است. مهاجم جدید این تیم که تابستان امسال از لیگ بلژیک و از یونیون سن ژیلواز به خدمت گرفته شد. او در اولین فصل حضورش در یکی از پنج لیگ بزرگ اروپا، در دو بازی دو گل زده و یک پاس گل داده است.

1916482

او در دیدار مقابل گلادباخ (0-3) نمایشی درخشان ارائه کرد. او دبل کرد و البته می توانست گل های دیگری هم بزند و در هیچ یک از حملات مدافعان نمی توانستند جلوی او را بگیرند. بونیفیس گل اولش را با ضربه سر زد و در نیمه دوم با یک گل دیگر برتری تیمش را قطعی کرد. گلی که در آن قدرت و سرعت ویرانگرش را به رخ کشید.

1916483

بونیفیس در بازی قبلی لورکوزن که با پیروزی 3-2 مقابل لایپزیش به پایان رسید، موقعیت های زیادی داشت و یک پاس گل داد. همه اینها به یک پیش فصل عالی مربوط می شود. او در اولین بازی رسمی فصل در جام حذفی آلمان مقابل توتونیا اوتنسن و همچنین در بازی مقابل وستهم نیز گلزنی کرده بود.

1916484

ژابی آلونسو علیرغم اینکه از نیمه های فصل به لورکوزن رفت ولی در اولین دوره عملکردی عالی به عنوان مربی داشت. مصدومیت شیک او را برای مدت طولانی بدون شماره 9 قرار داد و آزمون هم به دلیل مصدومیت ها نتوانست ژابی را راضی کند. از این رو لورکوزن برای جذب بونیفیس اقدام کرد و حالا ژابی از او یک هیولا ساخته است.

دیدگاه‌ها