کد خبر : 1960877 | 05 شهریور 1402 ساعت 14:46 | 64.1K بازدید | 13 دیدگاه

جعفری: من هم کفش طلا می‌خواهم

خط و نشان رحمان برای شهریار مغانلو

مهاجم شمس آذر قزوین در پی تکرار آقای گلی اینبار در لیگ برتر است.

خط و نشان رحمان برای شهریار مغانلو

به گزارش “ورزش سه”، رحمان جعفری که با کسب عنوان آقای گلی لیگ آزادگان وارد لیگ برتر شد امسال هم انگیزه زیادی دارد تا روند خوبش را در سطح اول فوتبال ایران ادامه‌دار باشد. 

او درباره برد پرگل مقابل مس رفسنجان گفت: باتوجه به نتایج هفته‌های اخیر نیاز شدید به برد در این بازی داشتیم و مهم نبود که بیرون از خانه بازی می‌کنیم ما مثل فصل گذشته در تمامی بازی‌ها برای برد و کسب امتیاز وارد زمین می‌شویم و مهم نیست میزبان یا مهمان باشیم. مس رفسنجان تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است و قطعا در هفته‌های آتی نتایج بهتری می‌گیرد.

مهاجم سبزپوشان که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و تمرینات پیش فصل را از دست داده بود و در بازی با هوادار اولین بازی و نخستین گل خودرا به ثمر رساند: مصدومیت غیر منتظره‌ای داشتم و پیش فصل را به طور کامل از دست دادم ولی در بازی با هوادار به زمین آمدم و حتی گل هم  زدن ولی افسوس می‌خورم که ای کاش این گل در جهت کسب امتیاز برای تیمم زده می‌شد.

1873814

مهاجم شمس آذر درباره کسر امتیاز از این تیم که با شکایت چند تیم لیگ یکی رخ داده بود گفت: کسر امتیاز برای تیم جوان ما که تازه لیگ برتری شده است خیلی سخت و استرس‌زا بود و فشار خیلی زیادی را به ما وارد کرد اگر ما لیگ را با امتیاز منفی شروع نمی‌کردیم الان حتما رتبه تک رقمی داشتیم.

جعفری در رابطه رقابت با عیسی مرادی و فراز امامعلی گفت: در هر پستی رقابت وجود دارد  و مهم این است که این رقابت در پی پیشبرد اهداف تیم و پیشرفت شخصی باشد‌.

جعفری در رابطه با تکرار آقای گلی و اینبار در لیگ برتر گفت: قطعا در این فصل هم به آقای گلی فکر می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم.

1758486

جعفری که پیش از این در شهر خودرو  و در لیگ برتر کار را دنبال کرده بود اما در امر گلزنی موفق عمل نکرده بود در این باره توضیح داد: شرایط در شهر خودرو به گونه‌ای بود که اگر سالم فصل را تمام می‌کردید موفق بودید و صحبتی درباره عملکرد وجود نداشت(می‌خندد)  اما این فصل تمام فکرم این است که با تلاش موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کنم.

جعفری در پایان افزود: جا دارد از مدیرعامل محترم شمس آذر آقای شهاب زندی تشکر کنم که نگذاشت هیچ کم و کاستی را حس کنیم و تمامی امکانات در حد تیم های لیگ برتری را برای ما فراهم کرد و همچنین  از آقای دقیقی سرمربی تیم تشکر ویژه‌ای می‌کنم که به من اعتماد کردند و بازی زیر نظر ایشان باعث افتخار است باید بگویم در آینده از شمس آذر و بازیکنانش بیشتر خواهید شنید‌.

دیدگاه‌ها