کد خبر : 1960875 | 05 شهریور 1402 ساعت 14:42 | 61.5K بازدید | 74 دیدگاه

فکر می‌کردیم بازی سخت‌تری باشد

کری جالب کاظمیان برای پرسپوليس

وینگر ذوب آهن اصفهان راه‌حل جالبی برای مشکلات داوری در لیگ برتر مطرح می‌کند.

کری جالب کاظمیان برای پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، امین کاظمیان هافبک کرمانی و خوش‌تکنیک ذوب آهن در رابطه  بازی با پرسپولیس که در دقایق آخر با اشتباه داوری برد را با تساوی عوض ‌کردند گفت: بازی خیلی خوبی بود در صورتی که ما پیش‌بینی یک بازی سخت را می کردیم. واقعا پرسپولیس را اذیت کردیم و حق‌مان برد بود.

هافبک ذوبی‌ها ادامه داد: تمامی دستورات تاکتیکی محمد ربیعی را مو به مو انجام دادیم و مصمم به کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه بودیم که اشتباه داوری باعث شده دو امتیاز مهم را از دست بدهیم.

کاظمیان با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت: حبیب فرعباسی یکی از بهترین گلرهای ایران است  و نیازی هم به تعریف و تمجید من ندارد و طبیعتا همیشه یک گلر خوب برای یک تیم خوب نیاز است که ماهم خدا را شکر از این قاعده مستثنی نیستیم و خوشحالیم که چنین دروازه‌بانی را در کنار خودمان داریم و امید داریم که در طول فصل بیشتر از حبیب بشنویم.

1916430

هافبک کرمانی سبز پوشان با اشاره به مشکلات داوری گفت: اگر در ایران VAR بیاید هم داوران و هم ما دیگر مشکلی نداریم و باعث می‌شود حواشی بازی هم کمتر شود. اگر VAR در این بازی بود هم دو امتیاز را از دست نمی‌دادیم و هم زحمات فرعباسی برای ثبت کلین شیت به هدر نمی رفت و امیدوارم که با آمدن VAR هم این مشکلات جزئی فوتبال حل شود و هم به سوی پیش رفت قدم بگذاریم.

هافبک سبزپوشان اصفهان در رابطه با پست بازی‌اش اینطور گفت: من هرجا که آقای ربیعی بخواهد طبق تاکتیک های ایشان بازی خواهم کرد و هر دستوری داشته باشند انجام خواهم داد چه ۱ دقیقه باشد و چه ۹۰ دقیقه و امیدوارم هستم که برای ذوب آهن در ادامه راه مثمر ثمر باشم.

کاظمیان در پایان گفت: امیدوارم که با آمدن VAR و حل کردن مشکلات ساختار ها و زیر ساخت ها برای میزبانی هر چه بهتر در آسیا آماده باشیم و سطح فوتبال ایران را از اینکه هست بالاتر ببریم.

دیدگاه‌ها