کد خبر : 1960833 | 05 شهریور 1402 ساعت 12:36 | 32.2K بازدید | 25 دیدگاه

رقص حزباوی وخوشحالی مضاعف عنایتی

رفیق صمیمی مرد سال آسیا از اهواز!

گلزنی مدافع تیم ملی ایران در جریان بازی شامگاه شنبه گذشته السد بهترین خبر برای سرمربیان او در تیم های ملی امید و بزرگسالان است.

رفیق صمیمی مرد سال آسیا از اهواز!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی پس از  نیمکت نشینی السد در نخستین بازی لیگ ستارگان قطر بالاخره در ترکیب این تیم پرستاره قرار گرفت تا نقش ویژه ای در پیروزی ۴ بر دو شنبه شب تیمش مقابل الاهلی در هفته دوم رقابت های باشگاهی این کشور داشته باشد.

مدافع جوان تیم ملی ایران گل نخست تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا به هواداران السد ثابت کند مدیران باشگاه در جذب او سرمایه گذاری اشتباه نداشته اند.
حزباوی که در گذشته هم با پیراهن فولاد خوزستان و تیم ملی جوانان ایران قدرت سرزنش اش را به رخ بکشد توانست برای السد هم از این روش گلزنی کند.
کرنر اکرم عفیف کافی بود تا حزباوی در نقطه امن محوطه جریمه  دور از چشم مدافعان حریف سرزنی کند.

ویدئو: 309049

حضور ۶۷ دقیقه ای حزباوی در این دیدار نه تنها خیال کادر فنی السد را راحت کرد بلکه آمادگی جسمانی او می تواند خیال رضا عنایتی را در آستانه بازی های مرحله انتخابی المپیک پاریس راحت کند.

سرمربی تیم امید که قصد دارد حزباوی را در تاشکند ازبکستان همراه خود داشته باشد حالا با خیال آسوده گلزنی او و شادی های منحصر بفردش را تماشا می کند تا دیگر کمترین نگرانی بابت حضور خط دفاعی خود داشته باشد‌.

1916364

عنایتی تنها مربی رده های ملی نیست که با حضور حزباوی در ترکیب السد و گلزنی هایش جشن شادی می گیرد بلکه امیر قلعه نویی که برای اولین بار از او در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت کرد حالا می تواند حساب ویژه روی تغییر نسل در خط دفاعی تیم ملی ایران باز کند.

شایان ذکر است تیم ملی امید ایران به ترتیب در روزهای ۱۵، ۱۸ و ۲۱ شهریور به مصاف هنگ‌کنگ، افغانستان و ازبکستان در مرحله انتخابی المپیک پاریس خواهد رفت.

حزباوی نیز احتمال فراوان ۱۳ شهریور برای حضور در جمع ملی پوشان به طور مستقیم از دوحه راهی تاشکند ازبکستان شود تا به هم تیمی های زیر ۲۳ سال خود اضافه شده و در صورت صلاحدید کادرفنی بازی کند.

دیدگاه‌ها