کد خبر : 1960793 | 05 شهریور 1402 ساعت 02:06 | 31.9K بازدید | 7 دیدگاه

امباپه در 3 نیمه 3 گل برای PSG زده است

مگر می‌شود این ستاره را قایم کرد! (عکس)

کیلیان امباپه با دبل مقابل لانس نقش مهمی در کسب اولین پیروزی فصل پاری‌سن‌ژرمن داشت.

مگر می‌شود این ستاره را قایم کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در شبی که کیلیان امباپه را برای اولین بار در ترکیب اصلی خود داشت موفق شد لانس را با نتیجه 3-1 شکست دهد. فوق ستاره فرانسوی دو گل از سه گل تیمش در این دیدار را به ثمر ساند.

او تا همین چند هفته پیش مورد غضب ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‎‌ژرمن، قرار داشت و حتی حق تمرین کردن با تیم را هم نداشت. دلیل این غضب امتناع امباپه از تمدید قراردادش بود. پاریسی‌ها هر کاری حتی انواع تنبیه را برای راضی کردن امباپه انجام دادند اما این بازیکن روی موضع خود پافشاری کرد و در نهایت توانست آنها را از رو ببرد.

1916294

خشم مالک PSG دو هفته ای می شود که فروکش کرده است. اصرار لوئیس انریکه در وضعیت کنونی بی تاثیر نبود؛ چرا که این مربی دوست نداشت یک سال تمام ستاره ای را به سکوها تبعید کند که لحظه به لحظه حضورش در زمین می تواند بوی گل بدهد.

امباپه این را در بازی امشب نشان داد. او که در بازی هفته گذشته به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و تک گل تیمش را زد امشب گل های دوم و سوم پاریس را وارد دروازه لانس کرد.

1916292

ملی پوش فرانسوی گل اول خود را در دقیقه 52 روی یک کار تیم و با بغل پایی دقیق از داخل محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد. او در اولین دقیقه از وقت های تلف شده گل دوم خود و سوم پاریسی‌ها را هم به ثمر رساند تا مرد اول برد 3-1 میزبان لقب بگیرد.

امباپه تا کنون در سه نیمه برای پاریس سه گل به ثمر رسانده است. او در بازی اول سکونشین بود، در بازی دوم یک نیمه بازی کرد و یک گل زد و در بازی دوم دو نیمه بازی کرد و دو گل زد تا نشان دهد به هیچ عنوان نمی توان از ترکیب پاری‌سن‌ژرمن حذفش کرد.

دیدگاه‌ها