کد خبر : 1960789 | 05 شهریور 1402 ساعت 09:38 | 46K بازدید | 3 دیدگاه

خودنمایی باقری در تیم تارتار (عکس)

مدافع ملوان در دومین بازی پیاپی برای این تیم نمایش موثری داشت.

خودنمایی باقری در تیم تارتار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی در شرایطی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد که علی‌رغم نمایش پایاپای مقابل ذوب‌آهن با نتیجه دو بر یک در خانه شکست خورد و همین اتفاق موجب شد تا مهدی تارتار تصمیم به ایجاد تعدادی تغییر در ترکیب تیمش بگیرد و نفراتی مثل میلاد باقری را از دیدار برابر استقلال به جمع ۱۱ نفر اصلی و خط دفاعی اضافه کند که این جابه‌جایی مثمر ثمر واقع شد.

میلاد باقری که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از نفت مسجدسلیمان به شمس‌آذر قزوین رفت و در قهرمانی و صعود تیمش از لیگ یک به لیگ برتر تاثیرگذار بود، دوباره شاگرد مهدی تارتار شد و به ملوان پیوست که در دو دیدار پیاپی برای قوهای سپید توانسته کم‌اشتباه و مطمئن ظاهر شود.

1916286

این مدافع با تجربه در دیدار هفته دوم لیگ برتر مقابل استقلال که تیمش نمایش شایسته‌ای داشت، توانست عملکرد خوبی ارائه دهد و در بازی اخیرشان در انزلی هم یکی از بهترین‌های تیمش برای رسیدن به برتری چهار بر صفر و بسته ماندن دروازه ملوان مقابل فولاد خوزستان بود.

باقری در تقابل با مهاجمان گلزن فولاد ازجمله محمد عباس‌زاده و ساسان انصاری توانست بارها با قطع توپ و برتری در نبردهای هوایی و زمینی مانع از موفقیت آنها در باز کردن دروازه ملوان شود تا سه امتیاز مهم در حضور هواداران‌شان بگیرند.

دیدگاه‌ها