کد خبر : 1960750 | 04 شهریور 1402 ساعت 23:20 | 31.1K بازدید | 19 دیدگاه

پیروزی 3-0 شاگردان ژابی آلونسو در خانه گلادباخ

اولین بازی لورکوزن بدون سردار: جات اصلا خالی نیست!

بایرلوکوزن موفق شد میزبان خود مونشن گلادباخ را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

اولین بازی لورکوزن بدون سردار: جات اصلا خالی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در روزی که خبر جدایی سردار آزمون نهایی شد توانست به دومین برد متوالی خود در فصل جدید بوندس لیگا دست یابد. شاگردان ژابی آلونسو در هفته دوم مسابقات با سه گل میزبانشان مونشن گلادباخ را شکست دادند.

آنها در هفته اول با نتیجه 3-2 لایپزیش را شکست داده بودند و بعد از آن با 8 گل از سد توتونیا اوتنسن در جام حذفی گذشته بودند.

1916195

لورکوزن از همان ابتدای کار کنترل کاملی بر بازی داشت و از مناطق مختلف اقدام به حمله روی دروازه حریف می‌کرد. گلادباخ در این شرایط شانس کمی برای رسیدن به دروازه حریف داشت و تنها در چند ضد حمله شانس خود را محک کرد.

در دقیقه 19 اولین گل لورکوزن به ثمر رسید. ویکتور بونیفیس این گل را روی پاس الکس گریمالدو و با ضربه سر به ثمر رساند. گرانیت ژاکا شروع کننده این حرکت زیبا بود که به اولین گل بازی منجر شد. او دو دقیقه بعد موفق به گلزنی هم شد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

1916196

در حالی که به نظر می‌رسید کار با برتری یک گله مهمان در نیمه اول به پایان برسد اما جاناتان تاه در ششمین دقیقه از وقت‌های اضافه پاس جوناس هافمن را با یک شوت از داخل محوطه جریمه به گل دوم تیمش تبدیل کرد تا لورکوزن با برتری 2-0 راهی رختکن شود.

تنها 8 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ویکتور بونیفیس روی پاس فلورین ویرتز صاحب موقعیت بسیار خوبی در داخل محوطه جریمه شد که آن را به دومین گل خود و سومین گل تیمش تبدیل کرد.

1916197

لورکوزن با حفظ انسجام تیمی خود تا آخرین دقایق شانس زدن چند گل دیگر را هم داشت اما این دیدار نهایت با پیروزی 3-0 این تیم به پایان رسید تا شاگردان ژابی آلونسو با 2 برد از 2 بازی نخست خود صاحب 6 امتیاز شوند.

دیدگاه‌ها