کد خبر : 1960722 | 04 شهریور 1402 ساعت 21:47 | 33.5K بازدید | 65 دیدگاه

حاشیه رئال حل شد: مودریچ نخواست پنالتی بزند

بعد از انتقاد علنی آنچلوتی از پنالتی زدن رودریگو به جای مودریچ در دیدار دیشب رئال مادرید، مشخص شد که ستاره کروات رئال شخصا ضربه پنالتی را به رودریگو واگذار کرده است.

حاشیه رئال حل شد: مودریچ نخواست پنالتی بزند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 1-0 رئال مادرید مقابل سلتاویگو، کارلو آنچلوتی از پنالتی از دست رفته تیمش در این مسابقه توسط رودریگو عصبانی بود و در نشست خبری بعد از مسابقه به صراحت از اینکه پنالتی توسط این بازیکن برزیلی زده شده ابراز ناراحتی کرد.

سرمربی رئال مادرید گفت: "به من والورده گفتم لوکا باید پنالتی بزند ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. پنالتی‌زن اصلی ما یعنی وینی در بازی نبود و فکر کنم بازیکن‌ها رودریگو را انتخاب کردند و من وقت کافی نداشتم که این پیام را انتقال بدهم که مودریچ باید پشت توپ قرار بگیرد".

1916133

روزنامه آ اس امروز اعلام کرد علت اینکه رودریگو پشت پنالتی رئال ایستاده درخواست شخص مودریچ از او بوده است. در این گزارش اشاره شده که با اینکه ستاره برزیلی در تمرین‌های رئال در کنار وینیسیوس، مودریچ و والورده در تمرین پنالتی‌ زدن شرکت می‌کند اما او تا امروز هرگز سلسله‌ مراتب پنالتی‌زن‌های رئال را نقض نکرده و صحبت‌های آنچلوتی او را به شدت ناراحت کرده است.

در این گزارش اشاره شده که زمانی که در بازی با سلتاویگو به نفع رئال اعلام پنالتی شد مودریچ و رودریگو با هم صحبت کرده و ستاره کروات به رودریگو می‌گوید: "تو پنالتی بزن". منابع نزدیک به رودریگو به روزنامه آ اس گفتند اگر مودریچ چنین درخواستی نداشت رودریگو به هیچ عنوان پشت توپ نمی‌ایستاد.

دیدگاه‌ها