کد خبر : 1960701 | 04 شهریور 1402 ساعت 20:31 | 16.6K بازدید | 11 دیدگاه

این اخراج یونایتد را زنده کرد! (عکس)

منچستریونایتد به لطف اخراج بازیکن ناتینگهام فارست، کامبک رویایی را تکمیل کرد.

این اخراج یونایتد را زنده کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در سومین هفته از مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 3-2 به برد دست پیدا کرد.

در این بازی یونایتد با اینکه 5 دقیقه از بازی نگذشته بود با 2 گل عقب افتاد و در نیمه اول یک گل را توسط کریستین اریکسن جبران کرد.

1916072

پس از اینکه در نیمه دوم کاسمیرو بازی را به تساوی کشاند، یونایتد امید زیادی به کسب پیروزی داشت که اخراج کاپیتان حریف آن را پررنگ‌تر کرد.

در دقیقه 67 ویکتور لیندلوف پاس آرون ون بیساکا در زمین خودی را با سانتر بلند برای برونو فرناندز ارسال کرد.

هافبک پرتغالی از میان خط دفاعی در حال عبور بود که جو وورال تشخیص داد به توپ نمی‌رسد و باید مرتکب خطا شود تا از گلزنی او جلوگیری کند.

1916074

وورال پیش از اینکه فرناندز جلوتر از او به توپ برسد در تمارض به زمین افتادن پای کاپیتان یونایتد را با دست گرفت و او را سرنگون کرد.

کارت قرمزداور که روی این صحنه اشراف کامل داشت به دلیل موقعیت خطرناکی که فرناندز در آن حضور داشت با کارت قرمز مستقیم بازیکن ناتینگهام را اخراج کرد.

1916076

بولت پرسپولیسیونایتد با همین اخراج فشار روی تیم حریف را افزایش داد و در دقیقه 76 روی پنالتی توسط فرناندز به گل رسید تا در نهایت با استفاده از یک بازیکن اخراجی حریف، 3 امتیاز حساس را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها