کد خبر : 1960678 | 05 شهریور 1402 ساعت 03:15 | 19.1K بازدید | 25 دیدگاه

خاطره تلخ پرسپولیس از محل تقابل با رونالدو

ورزشگاه ال مکتوم شهر دبی به عنوان میزبان باشگاه عربستانی در دیدار مقابل پرسپولیس معرفی شده است.

خاطره تلخ پرسپولیس از محل تقابل با رونالدو

به گزارش ورزش سه، طبق اعلام روزنامه الریاضیه عربستان باشگاه النصر عربستان ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی را به عنوان محل میزبانی تیمش از پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا  معرفی کرده، مسابقه‌ای که قرار است ۶ آذرماه برگزار شود. با این اوصاف هواداران پرسپولیس ساکن در امارات می‌توانند این دیدار جذاب را از نزدیک ببینند و قطعا شاگردان یحیی در این نبرد تنها نخواهند بود.

1916012

این نخستین دیداری نیست که پرسپولیس در این ورزشگاه مقابل تیم‌های عربستانی برگزار می‌کند. در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ تیم برانکو ایوانکوویچ در مرحله گروهی مقابل الاهلی در این ورزشگاه قرار گرفت و قرمزها برای صعود به این سه امتیاز نیاز داشتند که البته در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم عربستانی به پایان رسید. عمر السوما هر دو گل تیمش را زد و شجاع خلیل زاده روی پاس سروش رفیعی تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه زعبیل ابوظبی برگزار شده بود و قرمزها با دو گل شجاع خلیل زاده و علی علیپور بازی را برده بودند.

ترکیب پرسپولیس در آن دیدار را مرور می‌کنیم:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد نادری، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی (دقیقه ۷۱ امید عالیشاه)، بشار رسن (دقیقه 59، سروش رفیعی)، سیامک نعمتی، علی علیپور، مهدی ترابی (دقیقه ۷۱ محمد اسدی).

علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی ترابی تنها بازیکنان آن دیدار هستند که هم اکنون نیز در پرسپولیس شاغل هستند.

پرسپولیس در پایان مرحله گروهی آن سال نتوانست خود را به مرحله بعدی برساند و البته پس از آن این ناکامی را جبران کرد و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد. قرمزها امیدوارند تا پس از یک فصل دوری از آسیا به دلیل صادر نشدن مجوز در نبرد این فصل موفق باشند و بتوانند خود را دوباره به جمع تیم‌های برتر آسیا برسانند.

دیدگاه‌ها