کد خبر : 1960672 | 04 شهریور 1402 ساعت 17:56 | 27K بازدید | 12 دیدگاه

زائر کاظمین: تارتار اعتماد به‌نفس می‌دهد

پایم سر نمی‌خورد هت‌تریک کرده بودم

مهاجم ملوان تلاش و تمرکز کرده تا در بین ستاره‌های لیگ او هم ستاره چشمک زن باشد.

پایم سر نمی‌خورد هت‌تریک کرده بودم

به گزارش ورزش سه، شب پیروزی چهار بر صفر ملوان برابر فولاد خوزستان با درخشش مسعود زائر کاظمینی همراه بود. بازیکنی که  علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند می‌توانست هت تریک کند که با بدشانسی پنالتی‌اش از دست رفت. 
او که در حال حاضر  موثرترین بازیکن لیگ به شمار می‌آید در خصوص پیروزی پرگل مقابل فولاد گفت: "با توجه به دوشکست قبلی برنامه ریزی کرده بودیم که این دیدار را ببریم البته پیش بینی نمی‌کردیم بتوانیم چهار گل بزنیم که خدا را شکر این مهم رخ داد. در دوبازی قبلی به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم و بعد از باخت به استقلال هم قسم شدیم اولین سه امتیاز فصل را بگیریم که این اتفاق افتاد." 
او درباره دو گلی که زد و پایه گذار پیروزی پر گل تیمش بود ادامه داد: "دو گل زدم و از هم تیمی‌هایم ممنونم. توانستم نتایج زحمات آنها را به ثمر برسانم و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم این روند را حفظ کنم." 

1915230

زائر کاظمینی هم در ابتدای فصل قبل هم نمایش خوبی داشت ولی هفته به هفته افت کرد. او با اشاره به اینکه شرایط در این فصل کاملا متفاوت است عنوان کرد: "با وجود ستاره‌هایی که در لیگ هستند باعث افتخار من است که بتوانم این روند را ادامه بدم. امیداورم بتوانم با تلاش تمرکز در کورس آقای گلی بمانم. شرایط تیم هرسال متفاوت است و امسال هم شرایط خاص خودش را دارد. پارسال هم با آن شرایط مالی هنر کردیم تیم را در لیگ نگه داشتیم. امسال بازیکنان نامی بیشتری داریم و شرایط بهتر است. آقای تارتار با اعتماد به نفسی که به من تزریق کرده است توانسته‌ام تا اینجای کار خوب کار کنم." 
این بازیکن درباره تغییر پستش هم گفت: "پارسال وینگر بودم و امسال مهاجمم. فرقی ندارد، هرجا کادر فنی دستور بدهد بازی می‌کنم. امسال در این پست آزادی عمل بیشتری دارم." 

1914524

این بازیکن که از هدر رفتن پنالتی و عدم ثبت هت تریک ناراحت است گفت: "صد در صد باید بگویم که پنالتی شد. توپ از پایم جدا شد و بازیکن حریف من را زد" او افزود: "من پشت توپ ایستادم و با اینکه تمام هدف و تمرکزم این بود که توپ به گل تبدیل شود خراب شد. پای تکیه گاهم سر خورد و پنالتی از دست رفت. این را به فال نیک می‌گیرم و سعی می‌کنم بار دیگر که پشت توپ ایستادم بهترین ضربه را بزنم." 
مهاجم ملوان درباره جو ورزشگاه انزلی که به سن سیروس معروف شده و  حضور زنان  در این بازی گفت: "جو فوق‌العاده ای بخصوص با حضور بانوان بود. فکر نمی‌کردم آنقدر بانوان در انزلی فوتبالی باشند. امیداورم این حضور متداوم باشد." 
اما یکی از اتفاقات جالب این بازی ورود یک سگ بازیگوش به زمین بازی بود. او در این رابطه هم گفت: "نمی‌دانیم از چه دری وارد شد و خوشبختانه  زود از زمین خارج شد و بازی دوباره به جریان افتاد." 

کاظمینی درباره بازی آینده تیم خود برابر گل‌گهر هم گفت: "گل‌گهر تیمی با شخصیت و با امکانات است که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. شاید تغییراتی داشته ولی همچنان مقتدر است. ماهم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و امیدوارم بایک بازی هوشمندانه و قابل قبول به نتیجه برسیم‌."

دیدگاه‌ها