کد خبر : 1960669 | 04 شهریور 1402 ساعت 17:51 | 28.2K بازدید | 39 دیدگاه

شوک در 4 دقیقه: سکوت محض در اولدترافورد (عکس)

منچستریونایتد در اولدترافورد بدترین شروع ممکن را داشت و ظرف چهار دقیقه دو بار دروازه‌اش را مقابل ناتینگهام فارست باز شده دید.

شوک در 4 دقیقه: سکوت محض در اولدترافورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه مقابل تاتنهام 2-0 شکست خورد تا به شروع نگرانی بین هوادارانش دامن بزند امیدوار بود در بازی خانگی امروز مقابل ناتینگهام فارست به این نگرانی‌ها پایان دهد.

اما شاگردن اریک تن‌هاخ که دومین بازی خانگی فصل را در اولدترافورد برگزار می‌کردند بدترین شروع ممکن را داشتند و خودشان و هواداران را شگفت‌زده کردند.

1915995
1915994

تنها دو دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که فارست به گل رسید. یونایتد در آن سوی زمین یک ضربه کرنر به دست آورده بود. بازیکنان فارست توپ را دور کرده و توسط گیبز-وایت به آوونی رساندند که تقریبا در میانه زمین بود. مهاجم نیجریه‌ای با حداکثر سرعت به سمت دروازه یونایتد پیشروی کرد و با فرار از رشفورد که از پشت سر او را دنبال می‌کرد خودش را به محوطه شش قدم رساند و در مرحله آخر هم توپ را از اونانا عبور داد تا اولدترافورد در سکوت فرو برود.

این پایان شروع شگفت‌انگیز یونایتد نبود. تنها دو دقیقه بعد ناتینگهام فارست در سمت راست صاحب یک ضربه آزاد شد. ارسال بازیکنان این تیم در محوطه جریمه یونایتد با تاثیر گذاری چند بازیکن سرانجام مقابل ویلی بولی، دفاع وسط ساحل عاجی فارست، قرار گرفت تا او با یک ضربه سر دقیق توپ را وارد گوشه دروازه اونانا کند و اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

1915996
1915992

یونایتد وقت زیادی برای جبران دارد ولی باید دید آیا شاگردان تن‌هاخ می‌توانند بر شوک روحی ناشی از این دو گل زودهنگام خلاص شده و به بازی برگردند؟

دیدگاه‌ها