کد خبر : 1960649 | 04 شهریور 1402 ساعت 16:23 | 32.4K بازدید | 15 دیدگاه

واگذاری هماهنگی‌های فیفادی به یک شرکت واجد شرایط

پیشنهاد جالب قلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه ایران

سرمربی تیم ملی پیشنهاد کرده بحث مذاکره و هماهنگی برای بازی های دوستانه ایران به یک شرکت واجد شرایط واگذار شود.

پیشنهاد جالب قلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه ایران

به گزارش "ورزش سه"، همیشه وقتی به فیفادی ها نزدیک می شویم، بحث برگزاری دیدار های دوستانه توسط تیم ملی به یک موضوع مهم تبدیل می شود. عاجز ماندن فدراسیون فوتبال برای هماهنگی دیدارهای تدارکاتی با تیم های بزرگ طی سال های گذشته همواره مورد انتقاد اهالی فوتبال بوده است.

برای فیفادی پیش رو در شهریور ماه نیز از چند هفته قبل حرف و حدیث های زیادی وجود داشت تا اینکه در نهایت فدراسیون فوتبال موفق شد دیدار تدارکاتی با بلغارستان و آنگولا را برای تیم ملی هماهنگ کند.

در چنین شرایطی امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهادی را ارائه کرده می تواند مشکل گشا باشد. سرمربی تیم ملی در این باره گفت: «در رابطه با بازی‌های تدارکاتی نامه‌ای زدم که با یک شرکت واجد شرایط قرارداد بسته شود تا بحث فیفادی و هماهنگی‌های آن را به شرکت واگذار کنیم؛ شرایط مالی و خاص کشور سبب شده تا در برقراری بازی با تیم‌های رده بالا با مشکلاتی مواجه باشیم.»

او ادامه داد: «به دنبال بهانه گیری نیستیم. هدف ما تلاش شبانه روزی برای شاد کردن مردم و حضور در شان مردم ایران است. همدلی و وحدت خوبی در تیم ملی شکل گرفته است و در تلاش برای رسیدن به شرایط ایده آل هستیم.»

قلعه نویی همچنین گفت: «باید قبول کنیم که کشورهای هم سطح ما رشد بالایی طی سال‌های اخیر داشتند؛ ایران بازیکنان توانمند و استعدادهای بالایی دارد که سعی داریم از این دایره رشد عقب نمانیم.»

دیدگاه‌ها