کد خبر : 1960646 | 05 شهریور 1402 ساعت 03:00 | 41.3K بازدید | 4 دیدگاه

محرمی در زیباترین وداع یک فوتبالیست کروات (عکس)

مدافع ملی پوش ایرانی در یک وداع شورانگیز و پراحساس شرکت داشت.

محرمی در زیباترین وداع یک فوتبالیست کروات (عکس)

به گزارش "ورزش سه" لوکا ایوانوشک گل سوم دینامو را مقابل اسپارتا پراگ به ثمر رساند و از خوشحالی پس از گلش مشخص بود که این گل برایش معنای خاصی دارد. روی زمین افتاد، به پشت دراز کشید و خوشحالی‌اش را رو به آسمان جشن گرفت. رابرت لیوبیچیچ اولین کسی بود که او را در حالی که هنوز روی زمین بود در آغوش گرفت. 

در پایان مسابقه همه چیز مشخص شد. لوکا خداحافظی می‌کند. اگر قبل از مسابقه کسی امیدوار بود که هنوز چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد در جشن با هم تیمی‌ها این امیدها به باد رفت: "انتظار نداشتم اینجوری بشه" این کلماتی است که او بعد از این لحظات گفت. 

ایوانوشک حتی زمانی که در زمین راه می‌رفت تحت تاثیر احساسات قرار گرفته بود. سپس به سمت سکوهای غربی و شمالی تعظیم کرد و بعد از آن اعضای تیم به سراغش آمدند و او را روی دست گرفته و برایش شعار محبوبش را فریاد زدند...لحظاتی که برای هواداران دیناموزاگرب زیبا و در عین حال غم انگیز بود. 

1916007

بی شک این تجربه جالبی هم برای صادق محرمی ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب بود که در ترکیب تیمش در پیروزی سه، یک برابر اسپارتا بازی کرد. او که از فوتبال ایران به کرواسی رفته، احتمالا با چنین صحنه‌هایی غریبه است چرا که معمولا بازیکنان بزرگ فوتبال ایران چه در رده ملی و چه باشگاهی معمولا بدون بازی خداحافظی و یا مراسم یادبود خاصی فوتبال را کنار گذاشته و می‌گذارند.

او در کنار دیگر بازیکنان دینامو برای بازیکن قدیمی تیم جشن خداحافظی ویژه را در زمین فوتبال برگزار کرد، مراسمی که احتمالا توی رختکن هم ادامه داشته است.

دیدگاه‌ها