کد خبر : 1960579 | 04 شهریور 1402 ساعت 13:37 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

25 دقیقه حضور با یک گل و یک پنالتی

جعفری: این گل فشار سنگینی را از روی دوشم برداشت

پیروزی پرگل ملوان برابر فولاد این تیم را در هفته سوم به میانه های جدول رده بندی رساند.

جعفری: این گل فشار سنگینی را از روی دوشم برداشت

به گزارش"ورزش سه" در شبی که ملوان با زدن 4 گل برابر فولاد در انزلی جشن گل به راه انداخت رضا جعفری مهاجم فصل گذشته نساجی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. مهاجم 26 ساله که از سایپا به شکل حرفه ای فوتبالش را آغاز کرد در ابتدای امسال بعد از دو فصل حضور در نساجی به ملوان پیوست. او در سه بازی ابتدایی فصل ابتدا در بازی برابر ذوب آهن نود در زمین حضور داشت اما در بازی دوم برابر استقلال کمتر از 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. ملوان در هر دو بازی شکست خورد. 

در بازی هفته سوم برابر فولاد مهدی تارتار، در حدود 25 دقیقه به رضا جعفری میدان داد و این بازیکن توانست با یک گل و یک پاس گل آمار خوبی را از خودش به جا بگذارد: " ما از قبل می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم چون در بازی های قبل هم فولاد  امتیاز از دست داده بود. هم تیم ما ولی  با توجه به حواشی اطراف تیم فولاد و اتفاقاتی که برای این تیم افتاده بود حدس میزدیم که بازی را ببریم اما زدن چهار گل در لیگ ایران خیلی سخت است. خیلی خوشحال هستیم که توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم." 

او درباره پنالتی که گرفت و منجر به گل سوم ملوان شد هم می گوید:" پنالتی که خیلی واضح بود و داوری هم مشکل خاصی نداشت  شاید فقط در صحنه گل دوم که فکر میکنم خطا بود . در مجموع فکر میکنم داوری خیلی خوبی بود." 

وینگر ملوان که گل چهارم تیمش را زد گفت: " این گل حاصل زحمات کلیه بچه ها و تیم بود و خیلی خوشحالم که موفق به گلزنی شدم و هوادارانمان را خوشحال کردم. به خصوص اینکه در ثانیه های پایانی بود و لذت دیگری داشت بخاطر هفته های پیش تحت فشار بودیم و زمانی که توپم وارد دروازه شد انگار همان لحظه فشار را از روی شانه هایم روی زمین گذاشتم. این گل را به هوادران پر شورمان تقدیم می‌کنم. " 

جعفری درباره رقابت خود و مسعود زائر کاظمینی هم افزود: "مسعود نشان داده که بازیکن خیلی خوبی هست و ما در کنار هم یک رقابت فوق‌العاده را داریم. تیم ما باهم یکدل شده که همه بچه ها خوب بازی کنند و هم نتایج خوبی بگیریم. آقا مهدی هم تاکید دارد که همه تیم باید باهم رقابت کنند و تیم هم با همین رقابت شکل می‌گیرد." 

جعفری گفت: " در بازی های قبلی شانس با ما و تیممان یار نبود. در بازی با استقلال هم از روی غفلت گل دریافت کردیم با اینکه در اکثر دقایق بازی مالک توپ و میدان بودیم." او در پایان با اشاره به جو ورزشگاه‌ها هم گفت:" خیلی از ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خوشحالم و امیدوارم که این حضور متداوم باشد."

دیدگاه‌ها