کد خبر : 1960539 | 04 شهریور 1402 ساعت 12:11 | 37.6K بازدید | 37 دیدگاه

سردار: نمی‌توانم صبر کنم، بریم المپیکو!

ستاره فوتبال ایران پس از عقد قرارداد با رم منتظر انجام اولین بازی برای این باشگاه است.

سردار: نمی‌توانم صبر کنم، بریم المپیکو!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از یک سال و نیم حضور در بایر لورکوزن، ظهر امروز با قراردادی قرضی به مدت یک فصل و بند خرید دائمی ۱۲ میلیون یورویی به آ. اس. رم پیوست و شاگرد ژوزه مورینیو شد که این ملی‌پوش ایرانی می‌گوید از این انتقال هیجان زده است.

سردار آزمون پس از عقد قرارداد با باشگاه رم در اولین گفت‌وگوی خود عنوان کرد: «توصیف احساساتم کار دشواری است. من وارد یکی از بهترین باشگاه‌های فوتبال جهان شدم و اینکه قرار است پیراهن رم را بر تن کنم و آن را به دست آوردم، یک رویا است.»

این ستاره ملی‌پوش ایرانی ادامه می‌دهد: «سال گذشته تجربه بازی در المپیکو رم را به دست آوردم و در این ورزشگاه به میدان رفتم. واقعا می‌توانم بگویم که در تمام دوران فوتبال حرفه‌ای هرگز چنین هواداران پُرشوری را ندیده بودم.»

سردار آزمون در پایان صحبت‌های کوتاه خود ادامه می‌دهد: «بیش از این نمی‌توانم صبر کنم! باید برای اهدافی که در پیش داریم، بجنگم و تلاش کنم.»

گفتنی است، سردار آزمون در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ اروپا همراه با بایر لورکوزن در المپیکو رم به میدان رفته بود که حالا به‌عنوان بازیکن این تیم ایتالیایی باید در همین استادیوم بازی‌های خانگی را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها