کد خبر : 1960492 | 04 شهریور 1402 ساعت 07:28 | 64K بازدید | 67 دیدگاه

ضربه به عادل در پرسپولیس- ذوب‌آهن (عکس)

داور وسط دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن قضاوت کم‌نقصی از خود به نمایش گذاشت.

ضربه به عادل در پرسپولیس- ذوب‌آهن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و ذوب‌آهن در شرایطی به تساوی یک بر یک مقابل هم رضایت دادند که همه چیز تحت الشعاع داوری این بازی قرار گرفت و اشتباه فاحش آرمان اسعدی، کمک داور اول این بازی کاری کرد تا عملکرد تیم داوری هم زیر سوال برود.

رضا عادل پس از اینکه در مسابقه پرتنش هفته دوم لیگ برتر بین تیم‌های شمس آذر قزوین و هوادار تهران قضاوت کم‌نقصی داشت، در هفته سوم هم از سوی کمیته داورانی برای دیدار پرسپولیس و ذوب آهن انتخاب شد که در این جدال هم کم‌نقص و مطمئن قضاوت کرد، اما اشتباه کمک اول او، تاثیر مستقیم در نتیجه این مسابقه داشت.

1915660

این داور که در جریان این دیدار دو بار به بازیکنان پرسپولیس و سه مرتبه به بازیکنان ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد و اشتباه جدی در روند قضاوت این مسابقه نداشت، بخاطر تصمیم عجیب و پرچم نزدن کمک اول خود مورد انتقاد قرار گرفت که البته در صحنه گل سرخ پوشان، اشتباهی متوجه او نبود.

عادل پس از دو قضاوت سنگین و مطمئن در لیگ برتر و در صورت ادامه این روند، مطمئنا تبدیل به یکی از پرکارترین داوران این فصل خواهد شد و می‌تواند در بازی‌های بزرگتر هم قضاوت کند؛ البته اگر یک کمک درست هم کنارش باشد!  

1915661

دیدگاه‌ها