کد خبر : 1960472 | 04 شهریور 1402 ساعت 00:08 | 30.8K بازدید | 10 دیدگاه

کامبک باورنکردنی‌ لایپزیش در بوندس‌لیگا (عکس)

لایپزیش در بازی خانگی با یک کامبک دیدنی 5-1 اشتوتگارت را شکست داد.

کامبک باورنکردنی‌ لایپزیش در بوندس‌لیگا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دومین هفته از مسابقات بوندس‌لیگا امشب لایپزیش در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان اشتوتگارت بود.

میزبان در این بازی شکست هفته گذشته مقابل بایرلورکوزن را جبران کرد و با نتیجه پرگل 5-1 به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

اشتوتگارت اولین گل این بازی را به ثمر رساند. دقیقه 35 سرهو گویراسی پس از اینکه نزدیک به محوطه جریمه صاحب موقعیت شد با یک سرتوپ مدافع پیش روی خود را دریبل زد و با ضربه پای چپ اگرچه دروازه‌بان حریف روی توپ اثر گذاشت اما موفق به گلزنی شد.

اشتوتگارت برنده نیمه اول بود و با گلی که به ثمر رساند برنده به رختکن رفت اما نیمه دوم همه چیز فرق داشت و آن‌ها با شکستی سنگین مواجه شدند.

1915582

اولین گل لایپزیش روی فرصت طلبی بنجامین هنریچس به ثمر رسید. ضربه الکساندر نوبل پس از پاس به عقب هم تیمی‌اش با دفاع هنریچس مواجه شد و وارد دروازه شد.

همین گل موجب شد روحیه میزبان تقویت شده و دست به حملات متعدد بزند. دقیقه 63 دومین گل لایپزیش به ثمر رسید. دنی اولمو پس از اینکه به توپ رسید، به سمت محوطه جریمه چرخید و با ضربه پای چپ در حالی که نوبل تنها تماشاگر بود گلزنی کرد.

1915583

سومین گل خیلی زودتر به ثمر رسید. تنها 4 دقیقه پس از گل دوم، لویس اوپندا سانتر بلند دیوید رائوم را با ضربه سر عقب‌تر از تمام مدافعان حریف به گل تبدیل کرد.

1915584

چهارمین گل لایپزیش روی بدشانسی نوبل در دقیقه 74 به ثمر رسید. ضربه کوین کمپل از فاصله چند قدمی با محوطه جریمه در بین راه به مدافعان برخورد کرد و پس از تغییر مسیر بالاتر از دستان این دروازه‌بان به تور دروازه چسبید.

1915585

آخرین گل میزبان دو دقیقه پس از گل چهارم ثبت شد. ژاوی سیمونز، خرید تابستانی لایپزیش، با فرار پشت مدافعان اشتوتگارت در موقعیت تک به تک با نوبل موفق به گلزنی نشد. ضربه او توسط دروازه بان دفع شد و مجدد این ضربه به سیمونز رسید، او پس از چرخش به سمت دروازه این بار با یک ضربه زمینی دیگر شانس گلزنی خود را امتحان کرد که موفق شد و آخرین گلزن این بازی لقب گرفت.

1915586

بدین ترتیب اشتوتگارت که هفته گذشته 5-0 بوخوم را شکست داده بود با این شکست سنگین 3 امتیازی باقی ماند. لایپزیش هم اولین 3 امتیاز فصل را به دست آورد.

دیدگاه‌ها