کد خبر : 1960458 | 04 شهریور 1402 ساعت 04:00 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی بمبئی: از همگروهی با نیمار خوشحالم

دس باکینگهام، سرمربی بمبئی سیتی، پس از هم‌گروهی تیمش با الهلال، تقابل با نیمار و سایر بازیکنان گران‌قیمت این تیم عربستانی را هیجان‌انگیز توصیف کرد.

سرمربی بمبئی: از همگروهی با نیمار خوشحالم

به گزارش ورزش سه، قهرمان لیگ هند این فصل برای دومین بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان شرکت خواهد کرد. تیم بمبئی در مرحله گروهی این دوره از مسابقات برابر الهلال قرار خواهد گرفت که در تابستان امسال ستارگان بزرگ فوتبال اروپا، از جمله نیمار را جذب کرده است.

دس باکینگهام، سرمربی بمبئی سیتی، در گفتگویی با وب‌سایت این باشگاه گفت: فکر می‌کنم هر کسی نقل و انتقالات الهلال را که آخرین آن نیمار بود، دنبال کرده باشد، هیجان تقابل با این تیم را درک خواهد کرد.

او در ادامه گفت: آنها بازیکنان با کیفیتی را به هند خواهند آورد که برای ما، باشگاه‌مان و همچنین هواداران هندی که برای دیدن این بازیکنان به استادیوم می‌آیند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

نکته جالب اینکه باشگاه هندی روز گذشته ویدئویی را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که در آن بازیکنان این تیم پس از هم‌گروهی با الهلال شادی می‌کنند.

بمبئی سیتی فصل گذشته برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد، اما موفق به صعود به دور حذفی نشد و در مرحله گروهی از رقابت‌ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها