کد خبر : 1960435 | 03 شهریور 1402 ساعت 20:10 | 49.9K بازدید | 24 دیدگاه

حمله بی‌سابقه تباس به روبیالس: تو دروغگویی!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، حمله شدیدی را علیه لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا آغاز کرد.

حمله بی‌سابقه تباس به روبیالس: تو دروغگویی!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال اسپانیا پس از قهرمانی در جام جهانی زنان، روزهای ملتهبی را پشت سر می‌گذارد و در جدیدترین اقدام خاویر تباس علیه لوئیس روبیالس اظهارات عجیبی را منتشر کرده است.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، را به شدت مورد سرزنش قرار داد. تباس او را به مجموعه‌ای از رفتارهای شرم‌آور از جمله قلدری، باج خواهی و جاسوسی متهم کرد.

روبیالس امروز در جلسه فوق العاده مسئولان فدراسیون به طور قاطعانه احتمال استعفا را رد کرد. او پس از اقدام جنجالی در فینال جام جهانی زنان به شدت مورد سرزنش طرفداران فوتبال قرار دارد.

تباس پس از سخنرانی روبیالس، به مافوق خود حمله کرد و مدعی شد او اعمال غیرقانونی دارد:" باید اعتراف کنم که توضیح دادن آنچه که در طول سال‌ها با حضور لوئیس روبیالس می‌گذرد، بسیار دشوار بوده است. بسیاری از مردم تا به حال نمی‌دانستند که ما در هیئت‌های حاکمه فوتبال در مواجهه با او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال با چه چیزی باید زندگی کنیم. ژست‌های زن‌ستیزانه، زبان رکیک و این شرمساری اخیر در سطح جهانی، تعجب‌آور نیست و پیشایندهای آشکاری داشت که باید از یک قربانی جدید (که نباید در کانون توجه باشد) جلوگیری می‌کرد. ما از توهین، قلدری، باج‌گیری، تهدید، جاسوسی و آزار و اذیت، استفاده متقلبانه از ارگان‌های فدراسیونی، رنج می‌بریم و بسیاری از ما آن‌ها را محکوم کرده‌ایم."

1915495

تباس در ادامه متنی جنجال برانگیز در توییترش نوشت: "لیست زنان و مردانی که در این سال‌ها مورد ظلم روبیالس قرار گرفته‌اند بسیار طولانی است و این باید متوقف شود. روبیالس علاقه‌مند است که دروغ بگوید و من را به عنوان یک توطئه‌گر معرفی کند تا در پشت مخفی شود و از رسوایی‌ها و خشم علیه خود خلاص شود. هیچ چیز نمی‌تواند دور از چشم مخفی بماند. اگرچه ترفندهای او در قبل به درستی کار کرده، این بار ادامه تلاش برای ساده نشان دادن خود، مضحک به نظر می‌رسد. نمی‌توان رفتار زن‌ستیزانه و نفرت‌انگیز او را نادیده گرفت، در حالی که آسیب این رفتار به کل فوتبال اسپانیا وارد می‌شود."

دیدگاه‌ها