کد خبر : 1960428 | 03 شهریور 1402 ساعت 19:47 | 152.2K بازدید | 114 دیدگاه

ستاره الدحیل در بهترین فرم (عکس)

رباح ماجر اولونگا تقدیم به پرسپولیس!

مهاجم کنیایی الدحیل آمادگی خود را قبل از شروع رقابت‌های آسیایی به رخ کشید.

رباح ماجر اولونگا تقدیم به پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، میشل اولونگا که چهارمین فصل پیاپی حضورش در الدحیل قطر را آغاز کرده، امشب برای دومین بازی متوالی توانست درخشان ظاهر شود و در رقابت‌های لیگ ستارگان دوباره گلزنی کند تا با این عملکرد تیمش را برای مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، النصر عربستان و استقلال تاجیکستان امیدوار کند.

این ستاره کنیایی که در جریان پیروزی ۲ بر یک الدحیل در هفته اول فصل جدید لیگ ستارگان قطر موفق شد یک گل هوشمندانه روی ارسال المعز علی از جناح راست زمین به ثمر رساند، امروز هم  تقریبا گل مشابهی وارد دروازه معیذر کرد و تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت که البته حریف‌شان این گل را پاسخ داد.

تیم فوتبال الدحیل از ساعت ۱۹ امروز میزبان معیذر است که در دقیقه ۹ روی یک کار تاکتیکی و ارسال کوتاه المعز علی از سمت راست زمین به مقابل تیرک اول، با ضربه رباح ماجری و چشم‌نواز میشل اولونگا توانست دروازه معیذر را باز کند و پیش بیفتد.

1915482

الدحیل قطر که در تلاش برای تکرار قهرمانی در لیگ ستارگان قطر است، روز دهم مهرماه در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس ایران خواهد بود که نمایش درخشان و آمادگی بالای ستاره‌هایی مثل اولونگا و المعز علی می‌تواند برای شاگردان یحیی گل‌محمدی دردسرساز شود.

اولونگا تجربه درخشش مقابل تیم‌های ایرانی ازجمله استقلال و سپاهان را دارد و به دنبال گلزنی مقابل پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است.

دیدگاه‌ها