کد خبر : 1960274 | 03 شهریور 1402 ساعت 06:26 | 68.7K بازدید | 36 دیدگاه

با دو گل و یک پاس گل

رقیب نیمار در الهلال پشتک می‌زند!

سالم الدوساری دوباره نشان داد که بهترین بازیکن عربستانی حال حاضر لیگ‌شان است.

رقیب نیمار در الهلال پشتک می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال موفق شد در دیدار هفته سوم لیگ عربستان با نتیجه ۴-۰ الرائد را در هم بکوبد و با ۷ امتیاز به رده سوم صعود کند. سالم الدوساری، ستاره عربستانی، که با آمدن نیمار فوق ستاره برزیلی کمی اعتماد به نفس خود را از دست داده و به حاشیه رفته بود ستاره اول تیمش در این نبرد بود. او که در دو هفته نخست نتوانسته بود نه گلی بزند و نه پاس گلی بدهد برابر الرائد کولاک کرد.

1915192

او در دقیقه ۵۶ پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد و با پشتک‌واروهای خود این گل را جشن گرفت تا تمام حواشی اخیر را به پایان برساند. ستاره عربستانی ۱۳ دقیقه بعد پاس مالکوم را با یک ضربه محکم به گل دوم تیمش بدل کرد، ضربه‌ای که البته توپ پس از برخورد با پای مدافع حریف تغییر مسیر داده بود. 

این پایان کار سالم نبود و در دقیقه ۸۹ با به هم ریختن مدافعین حریف و یک پاس کات بک الحمدان را در موقعیت گل قرار داد که او توانست پس از یک رفت و برگشت، گل چهارم تیمش را بزند.

با حضور نیمار، مالکوم و سالم الدوساری قطعا ژسوس کار سختی برای انتخاب دو وینگر خود خواهد داشت، چرا که دوساری حمایت هواداران را پشت خود می‌بیند و نمایش امروزش خط و نشانی برای نیمار خواهد بود.

1915193
1915195

دیدگاه‌ها