کد خبر : 1960256 | 03 شهریور 1402 ساعت 00:01 | 75.9K بازدید | 70 دیدگاه

نمایش استثنایی بنزما و حمدالله در ریاض؛

خطرناک‌تر از الهلال و النصر: الاتحاد عربستان!

الاتحاد عربستان با درخشش ستاره‌های فرانسوی و مراکشی خود به پیروزی مقابل الریاض رسید.

خطرناک‌تر از الهلال و النصر: الاتحاد عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که ستاره‌های نامدارش ازجمله کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو، ایگور کورونادو، رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله و... را در اختیار داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد مقابل تیم بدون شکست الریاض قرار گرفت.

الریاض که در دو هفته گذشته لیگ عربستان هیچ باختی نداشته و یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده بود، امشب هم سعی داشت در جدال خانگی مقابل الاتحاد حداقل یک امتیاز بگیرد، اما آنها مقهور نمایش عالی کریم بنزما و عبدالرزاق حمدالله شدند و در تقابل با صدرنشین این رقابت‌ها شکست خوردند.

1915171

الاتحاد که بازی را کاملا هجومی شروع کرده بود، در دقیقه ۱۷ روی حرکت کریم بنزما از میانه زمین صاحب موقعیت شد که یک- دوی او با رومارینیو و شوت این ستاره فرانسوی به تور دروازه الریاض چسبید و گل اول تیمش را به همراه داشت.

در دقیقه ۲۵ نوبت عبدالرزاق حمدالله، زوج کریم بنزما بود تا پنالتی به دست آورده‌اش را تبدیل به گل کند که شوت تماشایی او به سمت چپ را گلر الریاض نتوانست بگیرد و با این گل الاتحاد با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد.

الاتحاد در وقت‌های اضافه یک گل دیگر به ثمر رساند که بازبینی ویدئویی این گل را مردود کرد، اما در دقیقه ۱۰+۴۵ دوباره عبدالرزاق حمدالله درخشید و سانتر توپ از جناح راست زمین را زودتر از کریم بنزما که آماده ضربه‌زنی بود، با قیچی برگردان دیدنی تبدیل به گل کرد و تیمش را با برتری سه بر صفر مقابل الریاض به رختکن فرستاد.

1915172

در نیمه دوم الاتحاد تغییراتی در ترکیب خود به وجود آورد و ژوتا، ستاره سابق سلتیک و بنفیکا نیز به‌عنوان جانشین حمدالله در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد، اما فرصت‌سوزی او اجازه نداد تیمش به گل برسد تا اینکه در دقیقه ۸۹ الریاض یک پنالتی به دست آورد، ولی ضربه صالح العباس را مارسلو گروهه، دروازه‌بان برزیلی الاتحاد به زیبایی مهار کرد و اجازه نداد نتیجه سه بر صفر تغییر کند.

کریم بنزما که شب درخشانی با نمایش تاثیرگذارش مقابل الریاض پشت سر گذاشته و نخستین گل فصلش را زده بود، در دقیقه ۴+۹۰ با نفوذ از سمت چپ محوطه جریمه موقعیت‌سازی کرد که پاس در عرض او را صالح العمری، بازیکنی که جای انگولو کانته را گرفته بود با ضربه پای چپ تبدیل به گل کرد.

1915173

الاتحاد در شب درخشش کریم بنزما و عبدالرزاق حمدالله موفق به کسب پیروزی ۴ بر صفر مقابل الریاض شد تا ۹ امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان، تعداد گل‌های خود را به عدد ۹ برساند و برای سومین بازی پیاپی کلین‌شیت کند.

تیم فوتبال الاتحاد با این نمایش و صدرنشینی که بالاتر از الاهلی ۹ امتیازی، الهلال ۷ امتیازی و النصر صفر امتیازی قرار گرفته، نشان داده می‌تواند خطرناک‌ترین تیم سعودی در لیگ قهرمانان آسیا درکنار سپاهان در مرحله گروهی باشد و به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان است.

دیدگاه‌ها