کد خبر : 1960250 | 02 شهریور 1402 ساعت 23:50 | 42K بازدید | 30 دیدگاه

اولین گل میتروویچ در شب طوفانی سالم الدوسری

پیروزی الهلال با درخشش کاندیدای مرد سال آسیا

الهلال موفق شد در دیداری خارج از خانه با چهار گل از سد الرائد عبور کند.

پیروزی الهلال با درخشش کاندیدای مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال در استادیوم ملک عبدالله شهر بریده به مصاف الرائد رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر صفر میزبان خود را شکست داده و به رده دوم صعود کند.

اولین فرصت جدی بازی در دقیقه 16 به دست آمد. ارسال سهود عبدالحمید به روی دروازه با ضربه سر میتروویچ از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی بسته الرائد مانع از خلق موقعیت چندانی به روی دروازه‌ها شد تا اینکه در دقیقه 37 شوت سعود عبدالحمید با واکنش آندره موریرا، سنگربان الرائد به کرنر رفت.

1915161

میتروویچ در نخستین بازی برای الهلال موفق به گلزنی شد. ارسال دیدنی روبن نوس از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر دیدنی الکساندر میتروویچ همراه شد و این بازیکن توانست تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد. لحظاتی بعد الهلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت ساویچ را گلر الرائد مهار کرد.

در نیمه دوم، الرائد چند فرصت خوبی گلزنی داشت که از دست رفتند. ابتدا ضربه سر عمر گونزالس روی ارسال یک کرنر به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس یاسین بونو روی دو واکنش تماشایی، با دبل سیو، موقعیت‌های خوبی را از یحیی سنبل و منصور البلیشی گرفت.

1915163

الهلال در دقیقه 56 به گل دوم رسید. ضربه یاسر الشهرانی در محوطه جریمه با برخورد به دست مدافع الرائد تبدیل به خطای پنالتی شد که سالم الدوسری پشت توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد. ستاره عربستانی الهلال در دقیقه 69 منجر به گل دوم شد. روی حرکت انفرادی خوب مالکوم و ورود او به درون محوطه جریمه، توپ به سالم الدوسری رسید و شوت او با برخورد به مدافع میزبان تغییر جهت داد و وارد دروازه شد.

در ادامه حملات الهلال برای رسیدن به گل بعدی ادامه یافت تا اینکه در یک درگیری درون محوطه جریمه، ساویچ از الهلال و عمر گونزالس از الرائد با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند. در دقایق پایانی بازی، شاگردان ژسوس به گل چهارم نیز دست یافتند. حرکت خوب سالم الدوسری و پاس به بیرون او به عبدالله الحمدان رسید که ضربه نخست او را گلر الرائد برگشت داد اما این بازیکن در برگشت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

1915162

در نهایت نیز این بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود الهلال به پایان رسید تا شاگردان ژسوس سه امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کنند.

دیدگاه‌ها