کد خبر : 1960155 | 02 شهریور 1402 ساعت 18:45 | 49.1K بازدید | 15 دیدگاه

بارسا در نقش پی‌اس‌جی: بندی برای تلافی بی‌‌‌وفایی دمبله!

یک رسانه اسپانیایی مدعی است در قرارداد جدید برناردو سیلوا با منچسترسیتی بند ویژه‌ای وجود دارد که راه را برای پیوستن او به بارسا در آینده باز می‌کند.

بارسا در نقش پی‌اس‌جی: بندی برای تلافی بی‌‌‌وفایی دمبله!

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، که امسال به شدت مورد توجه بارسا بود و ژاوی و باشگاه کاتالان تلاش زیادی کردند تا او را به خدمت بگیرند، دیروز قراردادش با سیتی را یک سال تمدید کرد. او به این ترتیب تا سال 2026 سیتیزن خواهد بود.

در اسپانیا سایت رلوو در گزارشی مدعی شد در قرارداد جدید برناردو با منچسترسیتی بند خاصی گنجانده شده که می‌تواند در آینده راه را برای بارسایی شدن او باز کند. رلوو مدعی است در قرارداد جدید ستاره پرتغالی یک بند فسخ 50 میلیون یورویی وجود دارد که بارسا به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند.

1915004

بر اساس این گزارش این بند در قرارداد برناردو سیلوا دقیقا مشابه بند فسخی است که در قرارداد عثمان دمبله با بارسا وجود داشت و باعث شد پاری سن ژرمن بتواند این ستاره فرانسوی را از چنگ کاتالان‌ها در بیاورد. حالا بارسا فرصت دارد تا اقدام مشابهی علیه منچسترسیتی انجام بدهد.

برناردوی 29ساله از تابستان 2017 در منچسترسیتی بازی می‌کند. او در آن سال با قراردادی 50 میلیون یورویی از موناکو به تیم پپ گواردیولا پیوست.

گواردیولا که امسال تابستان شاهد جدایی ریاض محرز و انتقال او به الاهلی شده بود به هیچ وجه حاضر به از دست دادن برناردو نبود. تا جایی که حتی گواردیولا این ستاره پرتغالی را به شام دعوت کرد تا موافقت او را در گفت‌وگویی رو در رو جلب کند.

دیدگاه‌ها