کد خبر : 1960150 | 02 شهریور 1402 ساعت 18:30 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

تنش در محور آلمان-ایتالیا: اوباش را جمع کنید!

مردم و مقامات ایتالیا از چند هوادار فوتبال آلمانی به دلیل خراب کردن یکی از آثار باستانی این کشور به شدت خشمگین هستند.

تنش در محور آلمان-ایتالیا: اوباش را جمع کنید!

به گزارش "ورزش سه"، چند هوادار آلمانی باشگاه مونیخ 1860 باعث ایجاد تنش بین دو کشور آلمان و ایتالیا شده‌اند. این هواداران از سوی ایتالیایی‌ها به خرابکاری عمدی در یکی از آثار باستانی این کشور متهم شده‌اند.

مقامات ایتالیایی می‌گویند دو هوادار 18 ساله آلمانی که برای تعطیلات به ایتالیا و شهر فلورانس سفر کرده بودند، با اسپری رنگ روی ستون‌های مشهور کوریدور واساری در شهر فلورانس عبارتی نقاشی کرده‌اند.

1914998

تصاویر منتشر شده در ایتالیا نشان می‌دهد این هواداران آلمانی عبارت DKS 1860 را که به تیم محبوبشان، مونیخ 1860، اشاره دارد، روی ستون‌های تاریخی شهر فلورانس نوشته‌اند. پلیس ایتالیا با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شده هویت این دو نفر را شناسایی کند.

پلیس ایتالیا می‌گوید در جست‌وجوی این دو توریست آلمانی به آپارتمانی در شهر فلورانس رسیده و در آنجا یازده مرد جوان را پیدا کرده است. در جریان تفتیش این آپارتمان دو اسپری رنگ مشکی پیدا شد و مشخص شد که دو مظنون اصلی در این خانه حضور دارند.

1914999

مونیخ 1860 که از باشگاه‌های قدیمی فوتبال و ایالت باواریاست در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و در لیگ دسته سه آلمان بازی می‌کند. سخنگوی باشگاه مونیخ 1860 در واکنش به این اتهام به روزنامه بیلد گفت: "هواداران ما چه در روزهای مسابقه و چه زمانی که بیرون از استادیوها هستند به مسئولیت اجتماعی‌شان واقفند. ما خرابکاری در فلورانس را محکوم می‌کنیم. این کار خلاف اصول اخلاقی است".

این ماجرا در ایتالیا خشم مردم و سیاستمداران را برانگیخته و شهردار فلورانس و کابینه این کشور از اقدام هواداران جوان آلمانی به عنوان اقدامی شرم‌آور و خرابکاری نابخشودنی یاد کردند.

دیدگاه‌ها