کد خبر : 1960093 | 02 شهریور 1402 ساعت 14:46 | 30.5K بازدید | 29 دیدگاه

آقای خاص، مشتری ویژه سردار آزمون!

ژوزه مورینیو پس از یک سال تلاش بالاخره به هدف خود که جذب سردار آزمون بود رسید. آقای خاص تابستان گذشته در تلاش برای شکار ستاره ایرانی از زنیت ناکام مانده بود.

آقای خاص، مشتری ویژه سردار آزمون!

به گزارش "ورزش سه"، امروز اعلام شد که سردار آزمون با قراردادی یک ساله و قرضی و بند خرید دائمی لورکوزن را به مقصد رم ترک خواهد کرد. رم ابتدا دووان زاپاتای کلمبیایی را می خواست ولی پس از منتفی شدن انتقال او با سردار به توافق رسید. ستاره ایرانی به این ترتیب شاگرد ژوزه مورینیو خواهد شد. 

1914842

قبل از اینکه سردار در تابستان گذشته راهی لورکوزن شود، اخبار زیادی در رابطه با علاقه رم و ژوزه مورینیو به او وجود داشت. حتی چند وقت پیش او در مصاحبه با ورزش سه فاش کرد که در تابستان با سرمربی پرتغالی تماس تصویری هم داشته، اما در نهایت تصمیم گرفته که لورکوزن را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کند.

این دو چند ماه قبل در نیمه نهایی لیگ اروپا نیز با یکدیگر برخورد داشتند و اتفاق جالبی نیز بین آنها رخ داد.

لورکوزن در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا در المپیکو به مصاف رم رفت و در یک بازی بسیار نزدیک با یک گل از حریف خود شکست خورد. سردار آزمون، در آن بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد، اما در دقیقه 72 به زمین آمد. سردار با وجود تلاشی که انجام داد نتوانست به لورکوزن در راه فرار از شکست کمک کند. 

1904261

در بازی برابر رم و قبل از ورود سردار آزمون به زمین، اتفاق جالبی رخ داد؛ جایی که ژوزه مورینیو پیش از ورود مهاجم ایرانی به زمین آزمون را در آغوش گرفت و خوش و بش کوتاه و گرمی هم بین آنها شکل گرفت. اتفاقی که نشان داد با وجود منتفی شدن انتقال سردار به رم رابطه خوب او با مورینیو همچنان حفظ شده است.

در واقع مورینیو در اولین تابستان حضور خود در آاس رم بسیار سعی کرد آزمون را از زنیت به رم ببرد تا جایی که صفحه توییتر زنیت در واکنش به این تلاش نوشته بود: «مورینیو، بیخیال سردار شو.» 

یک سال بعد حالا سردار شاگرد آقای خاص شده است.

دیدگاه‌ها