کد خبر : 1960064 | 02 شهریور 1402 ساعت 12:35 | 77.2K بازدید | 22 دیدگاه

او جایی نمی‌رود

دشان تیم این فصل کیلیان امباپه را فاش کرد

مربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که پس از صحبت با کیلیان امباپه مطمئن شده که او فصل جاری در پی اس جی خواهد ماند.

دشان تیم این فصل کیلیان امباپه را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در پی اس جی می ماند و اخبار منتشر شده در مورد جدایی لحظه آخری او از پاریس و انتقالش به رئال صحت ندارند. این ادعایی است که دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، مطرح کرد. دشان در مصاحبه با اکیپ فاش کرد که با امباپه صحبت کرده و این بازیکن تایید کرده است که فصل جاری از پی اس جی جدا نخواهد شد.

1894610

در واقع از ابتدا نیز هدف امباپه چیزی جر اتمام قراردادش با پی اس جی نبود و بارها تکرار کرده بود که فصل جاری نمی خواهد از پاریس برود اما مشکل در نامه ای بود که او ارسال کرد و گفت که بند تمدیدش را فعال نمی کند. همین باعث اختلاف با باشگاه و کنار گذاشته شدن از تمرینات و تور آسیایی شد ولی حالا به نظر اختلافات برطرف شده اند.

دشان در این رابطه گفت: «اوضاع پیچیده بود و اکنون عادی شده است. این قطعا خبر خوبی است و هر دو طرف برنده شدند. با کیلیان حرف زدم و او گفت شرایط آرام است و در پی اس جی خواهد ماند. البته این برای تیم فرانسه هم خبر خیلی خوبی است. برای باشگاه و او که دوباره توانست به میدان برود نیز به همچنین. حتی اگر او برای پی اس جی بازی نمی کرد و محروم می شد نیز با ما در تیم ملی بود.»

1834860

دشان ادامه داد: «برای امباپه بازی کردن قیمتی ندارد. به نظر من محروم کردن او از سوی باشگاه و اینکه همه فصل روی سکو باشد، غیرممکن بود. کسی که بتواند آرامش امباپه را بر هم بزند، هنوز به دنیا نیامده است. امباپه اصلا بازیکنی خودخواه نیست.  او به تنهایی می تواند تفاوت ایجاد کند اما به این معنا نیست که او از دیگران غافل است. کیلیان جاه طلب است و همه چیز را خیلی سریع می خواهد. او قبلاً کارهای زیادی برای تیم هایش انجام داده، اما هنوز هم می خواهد کارهای بیشتری انجام دهد.»

دیدگاه‌ها