کد خبر : 1960042 | 02 شهریور 1402 ساعت 10:07 | 31.8K بازدید | 32 دیدگاه

اشتیاق هری کین: خیلی منتظر این بازی بودم!

هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، بی‌صبرانه منتظر بازی در ورزشگاه آلیانز آرنا است.

اشتیاق هری کین: خیلی منتظر این بازی بودم!

به گزارش "ورزش سه"، کین در اولین دیدار بایرن مونیخ در رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا عملکرد درخشانی داشت و توانست حضورش با پیراهن این تیم در میدان را با یک گل و یک پاس گل جشن بگیرد. 

او حالا آماده است تا در اولین دیدار خانگی بایرن مونیخ در این رقابت‌ها که قرار است روز یکشنبه برابر آگزبورگ برگزار شود به میدان برود و مشتاق است تا بازی مقابل هواداران تیم جدیدش در ورزشگاه خانگی را هرچه زودتر تجربه کند. 

این ستاره انگلیسی در گفتگو با اسپورت وان در این باره اظهار داشت:« من می‌دانم که این بازی دشواری خواهد بود. فکر می‌کنم آنها در بازی اول به تساوی 4-4 رسیدند. این بازی عالی خواهد بود. من واقعا برای اولین بازی در خانه و تجربه بازی برابر هواداران و در این ورزشگاه و محیط لیگ هیجان بسیار زیادی دارم. تمرکز من فقط روی همین است.

1911763

ما در تمام طول هفته تمرین کردیم. بازیکنانی فوق العاده داریم که بسیار سرعتی هستند و کیفیت بالایی دارند. من فکر می‌کنم ما خیلی زود با یکدیگر سازگار خواهیم شد و هر هفته که بگذرد یاد می‌گیریم که چطور با هم بازی کنیم. اما البته که زدن چهار گل و بسته نگه داشتن دروازه در بازی اول شروع خیلی خوبی است. امیدوارم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم.»

او همچنین درباره تولد فرزندش گفت: «هنری عالی است. آنها به لندن برگشته‌اند و همه شرایط بسیار خوبی دارند. همه چیز در تولدش خوب پیش رفت. حالا چهار فرزند دارم و سرم دیگر شلوغ است.»

دیدگاه‌ها