کد خبر : 1959970 | 01 شهریور 1402 ساعت 23:41 | 32.5K بازدید | 21 دیدگاه

پاسخ جالب آنچلوتی درباره فینال احتمالی مقابل ایتالیا

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، به احتمال رویارویی با لوچانو اسپالتی در فینال جام جهانی واکنش نشان داد.

پاسخ جالب آنچلوتی درباره فینال احتمالی مقابل ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در مصاحبه جدیدش با رادیو سری A درمورد آینده‌اش، مسابقات فصل جاری لیگ برتر ایتالیا و همچنین رویارویی احتمالی با لوچانو اسپالتی صحبت کرده است.

اسپالتی به تازگی پس از استعفای روبرتو مانچینی از سرمربیگری ایتالیا به عنوان سرمربی جدید لاجوردی پوشان انتخاب شد و آنچلوتی هم گفته می‌شود در پایان فصل جاری به عنوان سرمربی برزیل انتخاب می‌شود.

او درباره این احتمال که به عنوان سرمربی برزیل با تیم تحت هدایت اسپالتی روبه‌رو شود، گفت: "فینال بین ایتالیای اسپالتی و برزیل آنچلوتی؟ مصاحبه زیبایی بود، درود به شما!"

این سرمربی‌ باز هم درباره آینده خود به صورت واضح صحبت نکرد: "تا 1 جولای تمرین خواهم کرد، اما نمی‌دانم کدام سال! 2026؟ نه، هنوز تصمیم نگرفتم."

او درباره نقش جدید اسپالتی گفت: "فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفت، او تجربه و کیفیت لازم برای کار در یورو و جام جهانی را دارد. کار آسانی نخواهد بود، ایتالیا بازیکنان سطح بالایی نداشت، اما اکنون بازیکنان مهمی در حال ظاهر شدن هستند و امیدوارم لوچانو کار بزرگی انجام دهد."

1914622

سرمربی ایتالیایی درباره مدعیان قهرمانی گفت: "نمی‌دانم شاید ساده‌ترین پاسخ باشد، اما تمرکز خاصی روی چهار تیم وجود دارد: ناپولی، میلان، اینتر و یوونتوس."

آنچلوتی می‌گوید یوونتوس که در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد می‌تواند در این فصل سری A خطرناک باشد: "بدون جام در فصل قبل، یوونتوس می‌تواند خطرناک باشند. رم، لاتزیو، آتالانتا و فیورنتینا تلاش خواهند کرد در بالای جدول بمانند. رم بازیکنان سطح بالایی را جذب کرده اما رقابت در اروپا دشوار است. یک پروژه بلندمدت مورد نیاز است زیرا آن‌ها در حال حاضر نمی‌توانند از نظر اقتصادی با باشگاه‌های بزرگ رقابت کنند."

این سرمربی‌ در مورد سیلویو برلوسکونی که در میلان با او همکاری داشت همچنین گفت: "او یک مبتکر بود. همیشه ایده‌های بزرگی داشت و می‌‌‌توانست آنها را حتی در فوتبال عملی کند. می‌دانست چه می‌خواهد و به خوبی برای آن برنامه‌ریزی کرده بود."

او سپس با اشاره به کارلو ماتزونه که چند روز پیش درگذشت، گفت: "هرگز با او رابطه مستقیم نداشتم، اما همیشه تصویری عالی از او در ذهنم داشتم. فردی نمادین، روراست و اصیل که چیز جدیدی را در نقش مربی به ارمغان آورد."

دیدگاه‌ها