کد خبر : 1959889 | 01 شهریور 1402 ساعت 20:24 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

ضعیف‌ترین لور کاپ تاریخ

کم‌هیجان‌ترین تورنمنت فصل تنیس بدون اسطوره‌ها

شرکت‌کنندگان ششمین دوره مسابقات لور کاپ مردان جهان عصر امروز تعیین شدند.

کم‌هیجان‌ترین تورنمنت فصل تنیس بدون اسطوره‌ها

به گزارش “ورزش سه”، لور کاپ (Laver cup) تورنمنتی در تقویم تنیس مردان جهان است که از سال ۲۰۱۷،هر سال در انتهای ماه سپتامبر بر زمین‌های هارد داخل سالن در ونکوور کانادا، با رقابت میان بازیکنان منتخب اروپا و بازیکنان منتخب سایر مناطق جهان برگزار می‌شود.
سال گذشته این تورنمنت میزبان بازی خداحافظی راجر فدرر بود، جایی که یکی از ماندگارترین صحنه‌های تاریخ تنیس رقم خورد. اشک ریختن راجر فدرر بر روی نیمکت در کنار رافائل نادال، در حالی‌که هر دو با وجود مصدومیت نسبی، خود را برای این بازی خداحافظی به کانادا رساندند. این لحظات باعث شد این تورنمنت کوچک سال گذشته بیشترین میزان تماشای تلویزیونی یک تورنمنت تنیس در کانادا را ثبت کند.

1914431

اما به نظر می‌آید چنین چشم‌اندازی را برای این تورنمت در سال جاری نمی‌توان متصور بود، رافائل نادال، نوواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراس و نیک کیریوس همگی از این تورنمنت انصراف داده‌اند و بازیکنان کاریزماتیک و‌ محبوبی چون مدودف نیز در لیست بازیکنان حضور ندارند:
تیم اروپا به رهبری بیورن بورگ: هولگر رونه، کاسپر رود، استفانوس سیتسیپاس، آندری روبلف، هوبرت کورکچ، گائل مونفیس
تیم جهان به رهبری جان مک انرو: تیلور فریتز، فرانسس تیافو، تامی پال، فلیکس اوژه آلیاسیم، فرانسیسکو سروندولو، بن شلتون
ژوزه مرگادو، خبرنگار مطرح پرتغالی تنیس با انتشار لیست‌های فوق توییت کرد که: سردترین و بی‌هیجان‌ترین لور کاپ تاکنون در انتظار ماست.
با توجه به واکنش‌ها به این توییت، تصور عموم طرفداران تنیس نیز مشابه مرگادو است و باید دید که جذابیت‌های خاص جان مک انرو و گائل مونفیس قادر خواهد بود به دیده شدن این تورنمنت کمک کند یا اوضاع به شکل دیگری برای این دوره از مسابقات پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها