کد خبر : 1959847 | 01 شهریور 1402 ساعت 17:18 | 21.8K بازدید | 25 دیدگاه

بنزما و نونو سانتو درگیرند

گزارش روزنامه عربستانی از روابط پرتنش بنزما و سانتو

رابطه بین کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد و نونو سانتو، سرمربی پرتغالی این تیم پرتنش به نظر می‌رسد.

گزارش روزنامه عربستانی از روابط پرتنش بنزما و سانتو

به گزارش "ورزش سه"، در‌ گزارشی که امروز سایت شرق الاوسط منتشر کرده رابطه بنزما ستاره الاتحاد و سانتو سرمربی این تیم تیره و تار شده است.
در گزارش شرق الاوسط آمده است: سانتو سرمربی الاتحاد زمانی که بنزما با عربستانی‌ها برای حضور در تیم الاتحاد مذاکره می‌کرد، به صراحت گفته بود که بنزما با سبک بازی او سازگار نیست و گفته درخواستی برای جذب او ندارد. اتفاقی که اکنون باعث رنجش خاطر‌ بنزما پس از اطلاع از این موضوع شده است.

الاتحاد عربستانبنزما از سانتو با توجه به اینکه ستاره تیم است و سابقه زیادی دارد، خواسته بود که بازوبند را به او بدهد، اما سانتو این درخواست را نپذیرفته و رومارینهو و احمد شراحیلی را به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم تیمش معرفی کرده است.

ستاره سابق رئال مادرید که به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2022 شناخته شد، با سعد اللثیف که مامور مذاکره‌ برای این قرارداد بوده تماس گرفته و از او خواسته تا راه حلی برای مشکلات بین او و سرمربی تیم بیابد.

1914352

بنزما در مسابقات جام باشگاه‌های عربی با به ثمر رساندن 3 گل و یک پاس گل فوق العاده ظاهر شد، اما در لیگ عربستان هنوز نتوانسته گلزنی کند و همین امر باعث شده تا روزهای سختی را در عربستان بگذراند.

خبری که شرق الاوسط منتشر کرده، البته حرف و حدیث درباره‌اش زیاد است، ستاره‌ای که میلیاردها تومان برای حضورش و همچنین مراسم معارفه‌اش روی دست عربستانی‌ها هزینه گذاشته و قطعا آن‌ها به سرعت برای حل این مشکل دست به کار خواهند شد تا رابطه این بازیکن و سرمربی‌شان را بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها