کد خبر : 1959830 | 01 شهریور 1402 ساعت 15:50 | 124K بازدید | 61 دیدگاه

شنبه پس از بازی با لانس

بمب کیلیان امباپه: پایان سکوت طولانی

کیلیان امباپه قصد دارد شنبه پس از اتمام بازی با لانس در یک نشست خبری در مورد آینده‌اش حرف بزند.

بمب کیلیان امباپه: پایان سکوت طولانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بهترین فرصت برای جذب کیلیان امباپه داشت ولی حاضر به مذاکره با پی اس جی نشد. ستاره فرانسوی ماه گذشته و با عدم تمدید قرارداد رسما وارد فهرست فروش باشگاه شد، ولی باشگاه مادریدی حاضر نشد هیچ پیشنهادی برای او ارائه کند.

1913193

رابطه با پی اس جی به قدری خراب است که رئال تصمیم گرفته بود تا پایان نقل و انتقالات منتظر حرکتی از سوی امباپه بماند و سپس قدم پیش بگذارد، اما با بازگشت امباپه به تمرینات تیم اول پی اس جی، همه چیز تغییر کرد.

کیلیان به تمرینات برگشت و برای بازی با تولوز نیز دعوت شد. او روی نیمکت نشست ولی به بازی رفت و تک گل تیمش را نیز زد و سپس به سمت هواداران رفت و گفت که ماندنی است با این حال نه در فرانسه و نه در اسپانیا با اطمینان در مورد ماندنی شدن او حرف نمی‌زنند. 

پاریس اصرار به تمدید او دارد ولی موضع کیلیان عوض نشده است و شاید به فاصله کمتر از 10 روز تا پایان نقل و انتقالات، شاهد اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره باشیم.

1913187

امباپه برای روشن کردن اوضاع قصد دارد شنبه پس از بازی با لانس (شروع مسابقه 22:30 به وقت تهران) مقابل خبرنگاران قرار بگیرد و به سکوت طولانی‌اش پایان بدهد. او رسما اعلام می‌کند تمدید خواهد کرد یا حرف‌های شوکه کننده‌ای از او خواهیم شنید؟ 

1914327

ستاره فرانسوی بی‌خیال شایعات و گمانه‌زنی‌ها، دقایقی پیش در استوری اینستاگرام خود پست یکی از برندهای مورد حمایتش را بازنشر کرد در حالی که همه منتظر نشست خبری شنبه او هستند.

دیدگاه‌ها