کد خبر : 1959621 | 31 مرداد 1402 ساعت 19:49 | 30.7K بازدید | 28 دیدگاه

آسمان مادرید آفتابی است: بازگشت دو مصدوم رئال

موندو دپورتیوو اعلام کرد دو ستاره مصدوم رئال فرلان مندی و دنی سبایوس به تمرین‌ها برگشته و به زودی به تمرین گروهی اضافه خواهند شد.

آسمان مادرید آفتابی است: بازگشت دو مصدوم رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز جمعه در هفته سوم لالیگا به مصاف سلتاویگو می‌رود. بازیکنان رئال زیر نظر آنچلوتی امروز سومین تمرین این هفته را با هدف آماده شدن برای بازی مقابل سلتا برگزار کردند.

روزنامه موندو دپورتیوو از تمرین رئال گزارش داد که در حاشیه این تمرین دو بازیکن مصدوم رئال، فرلان مندی و دنی سبایوس، به صورت انفرادی تمرین کرده و به زودی به تمرین‌های گروهی برخواهند گشت.

در گزارش موندو از تمرین رئال اشاره شده که بازیکنان سفیدپوش تمرین امروز را با بدنسازی فشرده آغاز کردند و سپس زیر نظر کارلتو و دستیارانش برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند. تمرین بعدی بازی‌های کوتاه در فضای محدود بود و آنچلوتی شخصا نظارت بر این بخش از تمرین‌ها را بر عهده داشت.

1913833

بازگشت فرلان مندی و سبایوس برای آنچلوتی خبر خوبی است چرا که دست او را برای استفاده از ترکیب‌های متفاوت در هفته‌های اولیه لالیگا بازتر می‌کند.

رئال در دو هفته ابتدایی فصل جدید لالیگا دو پیروزی به دست آورده و بر اتلتیک بیلبائو و آلمریا پیروز شده است. شاگردان آنچلوتی امیدوارند در هفته سوم روز جمعه بتوانند مقابل سلتاویگو سه امتیاز دیگر به دست آورده و به صدرنشینی‌شان ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها