کد خبر : 1959578 | 31 مرداد 1402 ساعت 16:00 | 47K بازدید | 29 دیدگاه

20 میلیون برای عبده

شایعه قوی: وینگر بارسا، هم‌تیمی جدید سردار

عبدالصمد ازلزولی (عبده) پیشنهادی خوب از لورکوزن دریافت کرده و بارسا هم بی‌میل نیست او را با 20 میلیون یورو بفروشد.

شایعه قوی: وینگر بارسا، هم‌تیمی جدید سردار

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی جدید در مورد آینده عبده در بارسا در حال شکل‌گیری است. باشگاه بارسلونا برای یک خرید بزرگ، باید یکی از مهاجمان خود را آزاد کند و وینگر مراکشی با وجود اینکه بارسا از او راضی است، ممکن است قربانی شود.

باشگاه ترجیح می‌دهد، آنسو فاتی تیم را ترک کند، اما امتناع این بازیکن از ترک تیم این کار را غیرممکن می‌کند و عبده از قبل پیشنهاداتی روی میز دارد. بایر لورکوزن تیمی است که برای مهاجم مراکشی بهترین پیشنهاد را ارائه کرده و بارسا از فروش او می‌تواند تا 20 میلیون یورو به دست بیاورد.

1913707

عبده با هدف متقاعد کردن ژاوی و ماندن در بارسا، در اردوی پیش فصل حاضر شد. او خیلی خوب می‌دانست که برای ژاوی یک مهره حیاتی نیست و فراموش نکرده بود که با آمدن ژاوی مجبور شد تابستان قبل قرضی به اوساسونا برود بدون اینکه عملا فرصتی داشته باشد تا بتواند شایستگی‌های خودش را ثابت کند.

واضح بود که او روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشت و علاوه بر این، پس از برخی اظهارات ژاوی در مورد بی‌انضباطی‌هایش بارسا را ترک کرد و در اوساسونا بسیار خوش درخشید تا ژاوی را برای بازگشت متقاعد کند اما شاید به زودی برای همیشه از بارسا برود. نیازهای مالی به باشگاه فشار می‌آورد و عبده احتمالا قربانی خواهد شد.

1903684

ماه گذشته بارسا با بتیس برای عبده وارد مذاکره شد؛ باشگاهی که مایل بود تا 50 درصد از مالکیت این بازیکن را به بارسا بدهد و او را با حدود 10 میلیون یورو بخرد. این گزینه‌ای بود که عبده از آن بدش نمی‌آمد، اگرچه می‌خواست در بارسا ادامه دهد.

در روزهای اخیر همه چیز تغییر کرده است. پس از منتفی شدن گزینه بتیس و نیاز ژاوی به یک مهره بزرگ در خط میانی و شاید حمله، فروش یک مهاجم ضروری است و حالا پیشنهادی 20 میلیون یورویی از لورکوزن برای عبده رسیده است. او می‌تواند به بارسا سود خوبی برساند و راهی بوندس‌لیگا شود. عبده قطعا در کنار سردار و دیگر مهاجمان لورکوزن فرصت بیشتری برای درخشش نسبت به بارسا خواهد داشت. باید دید در فاصله 9 روز تا پایان نقل و انتقالات، عبده دیگر جدا شده بارسا خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها