کد خبر : 1959504 | 31 مرداد 1402 ساعت 09:44 | 31.8K بازدید | 63 دیدگاه

درخواست جالب لوا: من را تو سر کین نزنید!

روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که کین هم عملکردی درخشان در این تیم داشته باشد.

درخواست جالب لوا: من را تو سر کین نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از جدایی لواندوفسکی و پیوستنش به بارسلونا در تابستان سال گذشته همچنان به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او بود و ظاهرا در این امر موفق شده است.

آنها تلاشی جدی برای به خدمت گرفتن هری کین در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به کار گرفتند و موفق شدند او را با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به خدمت بگیرند تا به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ بایرن تبدیل شود.

با این حال، این ستاره انگلیسی نشان داد که شایستگی پرداخت چنین هزینه‌ای را داشته است و موفق شد در اولین دیدارش با پیراهن این تیم در هفته اول بوندس‌لیگا یک گل بزند و یک پاس گل هم برای لروی سانه ارسال کند. 

1911763

لواندوفسکی در گفت‌وگو با روزنامه اسپورت بیلد درباره شرایط این بازیکن و حضورش در بایرن اظهار داشت: «این انتقال بسیار بزرگی برای بایرن و برای تمامی تیم‎‌های حاضر در بوندس‌لیگا بود. کین مهاجم بسیار خوب و بزرگی است.

باید بدانیم که رقابت‌های بوندس‌لیگا به هیچ وجه آسان نیست. او مطمئنا نیاز به زمان بیشتری دارد تا بتواند با فرهنگ، زبان و همه‌چیز این کشور و این لیگ سازگار شود و شرایط بهتری پیدا کند.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کین می‌تواند رکورد 41 گل زده او را بشکند گفت: «او مطمئنا عملکرد و نمایش خاص خودش را خواهد داشت. فقط اجازه دهید کارش را در آرامش انجام دهد و مدام درباره رکورد من حرف نزنید.»

دیدگاه‌ها