کد خبر : 1959429 | 30 مرداد 1402 ساعت 22:59 | 50.3K بازدید | 15 دیدگاه

پولیشیچ نیامده کار را دست گرفت

شروع سوپر استار میلان با سوپر گل (عکس)

کریستین پولیشیچ، ستاره امریکایی میلان، اولین گل رسمی خود را خیلی زود برای این تیم به ثمر رساند.

شروع سوپر استار میلان با سوپر گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین هفته از فصل جدید سری A امشب در خانه بولونیا به میدان رفت و خیلی زود توانست با زدن 2 گل برتری خود را به میزبان تحمیل کند.

بعد از اینکه اولیویه ژیرو در اوایل بازی گل اول میلان را زد نوبت به کریستین پولیشیچ، ستاره تازه وارد روسونری رسید تا دروازه حریف را باز کرده و اولین گلش را در اولین بازی رسمی برای میلان به ثمر برساند.

این ملی پوش امریکایی تابستان سال 2019 دورتموند را به مقصد چلسی ترک کرد و بعد از زدن 26 گل در 125 بازی طی 4 سال لندن را به مقصد میلان ترک کرد تا شاگرد استفانو پیولی شود.

او تابستان امسال با قراردادی 4 ساله به میلان پیوست. رقم انتقال او به میلان در حالی 20 میلیون یورو بود که این بازیکن 4 سال پیش با رقم 65 میلیون یورو دورتموند را به مقصد چلسی ترک کرده بود.

ستاره امریکایی میلان در دقیقه 21 بازی امشب مقابل بولونیا موفق شد گل دوم تیمش را بعد از یک و دو با اولیویه ژیرو به ثمر برساند. او بعد از دریافت پاس از هم تیمی فرانسوی‌اش با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد آماده درخشش در تیم جدیدش است.

1913391

پولیشیچ علاوه بر زدن این گل از همان دقایق نخست بازی یکی از چهره‌های شاخص میلان بوده و بخش اعظمی از بار حملات تیم روی دوش اوست. به نظر می‌رسد که با این شرایط روسونری کاملا متقاعد شده که دیگر نیاز به خرید مهاجم جدید ندارد.

دیدگاه‌ها