کد خبر : 1959280 | 30 مرداد 1402 ساعت 12:21 | 49.1K بازدید | 84 دیدگاه

ستاره بارسا: به‌خاطر رئال استرس گرفته بودیم

فرانکی دی یونگ فاش کرد که دیشب از دقیقه 70 به بعد بازی با کادیز استرس توقف و افزایش فاصله با رئال به چهار امتیاز را گرفته بودند.

ستاره بارسا: به‌خاطر رئال استرس گرفته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد کار بارسا برای پیروزی برابر کادیز به 10 دقیقه پایانی بکشد. پدری در دقیقه 82 بود که توانست روی پاس ایلکای گوندوگان بالاخره دروازه کادیز را باز کند و سپس فران تورس گل دوم را زد. در نیمه دوم کادیز چند شانس خوب گلزنی را از دست داد و حتی می توانست برنده بازی نیز باشد، ضمن اینکه بارسا هم موقعیت های زیادی را خراب کرد.

1913101

دی یونگ در مورد بازی گفت: «باز هم رنج کشیدیم اما پیروز شدیم که مهم‌ترین فاکتور برای کسب اعتماد به نفس پس از توقف در بازی اول فصل بود. ما می توانیم پیشرفت کنیم و خطرات بیشتری ایجاد کنیم. برابر کادیز مهم پیروزی بود که به آن نیز رسیدیم.»

دی یونگ در مورد از دست دادن شانس های گلزنی زیاد گفت: «دلیلش را نمی دانم. ما بدشانس هم هستیم. اگر به ایجاد موقعیت های خطرناک ادامه دهیم بالاخره به گل نیز خواهیم رسید. باید روی خلق موقعیت تمرکز کنیم.»

1913102

استرس و فشار دقایق پایانی: «بله، رئال 6 امتیاز از دو بازی گرفته بود و ما پس از تساوی هفته اول نباید در خانه امتیاز از دست می دادیم. همه مسابقات مهم هستند و در بارسا که بازی می کنید، باید در همه بازی ها برنده شوید. وقتی به دقیقه 70 رسیدیم و بازی مساوی بود، استرس و اضطراب ما بیشتر نیز شد. گل نزده بودیم و این آزاردهنده بود.»

دیدگاه‌ها