کد خبر : 1959210 | 30 مرداد 1402 ساعت 01:02 | 26.5K بازدید | 12 دیدگاه

یوونتوس 3-0 اودینزه

استارت قهرمانی: نام ما را بین مدعیان بنویسید!

یوونتوس امشب در هفته اول سری A با نتیجه 3-0 اودینزه را شکست داد.

استارت قهرمانی: نام ما را بین مدعیان بنویسید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل جدید سری A را با یک یک برد مقتدرانه آغاز کرد. این تیم امشب از ساعت 22:15 در یکی از بازی‌های هفته اول میزبان اودینزه بود و موفق شد با نتیجه 3-0 حریفش را شکست دهد.

هواداران یوونتوس بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس‌وار که به از دست رفتن سهمیه چمیپونزلیگ به دلیل کسر 15 امتیاز از تیم محبوبشان انجامید امشب ورزشگاه آلیانز را پر کرده بودند تا همراه با بیانکونری برای شروعی جدید اعلام آمادگی کنند.

ویدئو: 308370

شاگردان مکس آلگری جواب همراهی هوادارانشان را با یک گل زودهنگام دادند. روی یک توپ‌گیری در دقیقه 2 دوشان ولاهوویچ توپ را به فدریکو کیه‌زا رساند و این بازیکن با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه اودینزه را باز کرد.

بازیکنان یووه حملات خود را بعد از گل اول ادامه دادند در دقیقه 20 به گل دوم رسیدند. این گل را ولاهوویچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ این پنالتی روی خطای هند فستی ابوسله اعلام شد.

1912932

والاس در دقیقه 24 با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه اولین موقعیت جدی اودینزه را خلق کرد اما ضربه او در چارچوب نبود و از کنار دروازه به اوت رفت. فلورین تووین در دقیقه 45 یک بار دیگر از پشت محوطه جریمه دروازه یووه را هدف گرفت که این بار وویژیک شزنی با واکنشی زیبا مانع از گل شدن آن شد.

پیش از پایان نیمه اول و در سومین دقیقه از وقت‌های اضافه آدرین رابیو با ضربه سر ارسال آندره آ کامبیاسو را به گل سوم میزبان تبدیل کرد تا یووه با برتری 3-0 راهی رخکتن شود.

1912930

اودینزه در نیمه دوم با چهره‌ای تهاجمی‌تر و برای جبران وارد زمین شد. این تیم که مثل نیمه اول روی شوت‌های راه دور حساب ویژه‌ای باز کرده بود و در دقیقه 58 می‌رفت که بالاخره با این شیوه به گل برسد اما شوت سنگین سندی لوویک از پشت محوطه با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

1912935

ژوائو فریرا در دقیقه 62 از پشت محوطه جریمه ضربه دیگری را به سمت دروازه یووه شلیک کرد که این ضربه با واکنش دیدنی شزنی روبرو شد. یوونتوس برای خروج از فشار حملات حریف کمی جلو کشید و در دقیقه 79 توسط ولاهوویچ به گل چهارم رسید، اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

1912933

اودینزه در دقایق پایانی نیمه دوم حلقه محاصره را تنگ‌تر کرد و چند حمله خطرناک دیگر را روی دروازه میزبان ایجاد کرد که با مقاومت تحسین برانگیز شزنی مواجه شد؛ اوج کار دروازه‌بان یووه دبل سیوی بود که در دقیقه 82 انجام داد. این بازی در نهایت با برتری 3-0 شاگردان آلگری به پایان رسید تا آنها شروعی درخشان در سری A رقم بزنند.

1912934

دیدگاه‌ها