کد خبر : 1959179 | 29 مرداد 1402 ساعت 22:55 | 40.5K بازدید | 74 دیدگاه

مصدمیت ستاره برزیلی از ناحیه قدامی

دوری یک‌ماهه نیمار و از دست دادن شش بازی!

ستاره تازه‌وارد الهلال اولین تمرین خود زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت.

دوری یک‌ماهه نیمار و از دست دادن شش بازی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان که از ابتدای تابستان تحرکات خود برای جذب فوق ستاره‌های شاغل در فوتبال اروپا را آغاز کرده بود، در نهایت صاحب گران‌ترین انتقال تاریخ را به خدمت گرفت تا نیمار جونیور در لباس پرافتخارترین به میدان برود.

1912879

با این حال، ستاره برزیلی الهلال کماکان از مصدومیت رنج می‌برد و دور از میادین خواهد بود. طبق اعلام رسمی باشگاه عربستانی، آسیب‌دیدگی نیمار از ناحیه عضله قدامی است تا به این ترتیب هفته‌های ابتدایی لیگ روشن را از دست بدهد.

از همین رو آغاز کار نیمار در لباس الهلال نه در زمین چمن که در سالن وزنه باشگاه الهلال بود و ستاره برزیلی زیر نظر کادر پزشکی و بدنسازی این باشگاه تمریناتش را از سر گرفت. ژسوس امیدوار است تا کارهای مداوای فوق ستاره برزیلی سریع‌تر پیش برود و بتواند از او استفاده کند.

1912878

برآورد از طول دوران نقاهت نیمار یک ماه بوده و حاکی از بازگشت این ستاره به میادین در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر عربستان و در دیدار حساس مقابل الشباب است تا دوستداران این بازیکن تکنیکی برای تماشای او در لباس نایب قهرمان آسیا یک ماهی صبر کنند.

1912880

البته نیمار در این حد فاصل، بازی‌های حساسی از جمله تقابل برابر الاتفاق در هفته چهارم و همچنین جدال حساس با الاتحاد در هفته پنجم را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها